programmatje om andere software te saven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
ik dacht eens gehoord te hebben dat er een progje bastaan voor wat ik wil, graag hor ik van jullie of jullie een programma weten.
Ik heb een nieuwe HDD en wil ijgenlijk weer helemaal schoon beginnen, alleen heb ik een paar programma's in mijn huidige configuratie staan die ik wil houden en die niet meer te downloaden / vinden zijn. weten jullie iets van een programmatje dat programmas kan opslaan zodat ik die op een nieuwe schijf kan installeren zonder dat ik de orginele installatie nodig heb?
Bart

Ja, er was iets. Je kon kopieren van oude schijf en toch normaal startend krijgen op nieuwe. Moet dus iets met het register doen. Ik ga zoeken.

Ja, gevonden:

Ik las toevallig iets over EZ File transplanter.
Daarmee kun je programma's van map verplaatsen.
Ook kun je van schijven verwisselen.
Het is shareware, te gebruiken voor een maand.
Je zou eens kunnen kijken wat de mogelijkheden. EZ

Laatst bewerkt:
>>>>>>>>>>Het is shareware, te gebruiken voor een maand<<<<<<<<<<<<<<<<,

Dus voor die tijd wel terugzetten , anders kopen

hoe bedoel je terug zetten voor die tijd? als ik nu dat progje installeer en zet dan een programma over en het werkt, dan kan ik het overgezette programma toch nog wel gebruiken na die maand denk? of moet ik dan voortaan die ez altijd laten draaien om die programma's te kunnen blijven gebruiken? Alvast heel erg bedankt... :thumb:

Nee hoor, overgezet is overgezet.
Neem je kans dus waar en wacht niet te lang :)

ok, heel erg bedankt, ik ga het zo proberen, moet eerst nog ff windows installeren op me nieuwe schijf, maar dat is zo gebeurd als ik men cdtje heb gevonden :P

Anders zien we je wel in een volgend bericht :D
graag gedaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan