programmeer talen voor hackers

Status
Niet open voor verdere reacties.

arismendy

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2015
Hoi ik ben 14jaar en ik wil leren hacken kan iemand mij helpen Hoe ik dat kan doe met welke programmeertaal waar moet ik de code schrijven
ik wil alle informatie om
de beste hacker te zijn van de hele wereld
Hartelijk dank.

Afhankelijk van je bedoelingen is dit "hackwerk" je vooruitzicht:
tralies.jpg

Dat weet ik maar als ik weet hoe ik mij ip kan verbergen of mijn computer zullen zij mij niet pakken :thumb:

Lekker naïef en ga je hier geen hulp bij krijgen.

Klopt, maar bij illegale bedoelingen wordt geen hulp verleend. Zie de huisregels.

Ik zou je willen adviseren om te beginnen met uit te vinden hoe Google werkt.

Type in de adresbalk van je browser "www.google.nl"
In de nieuw geopende pagina kan je nu, ongeveer in het midden, het onderwerp invullen waar je informatie over zoekt. Dit onderwerp kan uit meerdere woorden bestaan.

Hoezo ik zal geen hulp krijgen dit is toch een vrij forum?
Je hebt in ieder geval onze aandacht!
Foumregels (mocht je ze niet gelezen hebben).
Op Google sta je in ieder geval op pagina 30 (laatste) van de 294 zoekresultaten, dat heb je al bereikt.

Laatst bewerkt:
In het algemeen wordt ambitie hier wel gewaardeerd. Maar in jouw situatie zou ik die ambitie mogelijk een beetje naar beneden bijstellen. Als je ergens de beste in wilt worden en in dit geval nog niet eens de moeite hebt genomen Google te raadplegen dan vrees ik dat je niet ver gaat komen.

Voor de rest mag je je voorbereiden op een leuke studie. Je moet niet alleen extreem goed leren programmeren, maar ook zeer gedetailleerde kennis hebben van allerlei protocollen en beveiligingen. Dat is stof waarbij de meeste leerlingen al bij de kaft van het boek "saai" beginnen te roepen. En dat moet jij dan gaan doorspitten tot in het extreme. En daarmee kom ik weer terug op het begin van het verhaal, als Googlen al teveel gevraagd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan