Project Dolphin PHP script

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
Geplaatst door Caspar107
Kick!

Niemand? Tjonge jonge zeg:(
ik niet...ik ben nog steeds bezig met die ene teller, die jij ook in je handtekening had...kom ik niet echt uit...:D
 
Geplaatst door aaajeetee

ik niet...ik ben nog steeds bezig met die ene teller, die jij ook in je handtekening had...kom ik niet echt uit...:D

Vertel wat het probleem is
 
Ghehehe Als het nou om PHP gaat, maar dit gaat over nog iets veel moeilijkers: Perl. Dan haak ik ook af. Ik kan de webmaster van de site van m'n school nof vragen, maar kgeef je weinig kans :D...

PHP was het een stuk makkelijker geweest :)
 
Geplaatst door pcfixer
Ghehehe Als het nou om PHP gaat, maar dit gaat over nog iets veel moeilijkers: Perl. Dan haak ik ook af. Ik kan de webmaster van de site van m'n school nof vragen, maar kgeef je weinig kans :D...

PHP was het een stuk makkelijker geweest :)

Huh? De teller is een PHP script, en het script wat ik zoek/wil hebben zal ook PHP zijn.
 
Geplaatst door Caspar107


Vertel wat het probleem is
hier kun je zien wat ik allemaal al heb, maar ik weet niet wat ik nu moet doen...
edit: tis mijn server (van pc een server gemaakt dus), dus als ik offline ben, kun je ut dus niet zien...
 
Maak eens een screenshot van hoe het er nu uit ziet, ik wil elke keer kijken als je server offline is.
 
Casper, die site die je als voorbeeld gaf met de API lijkt toch ******* veel op Perl hoor. Ik heb al aardig tijdje ervaring met PHP maar ik leg niet echt de link tussen de voorbeelden en PHP :(...
 
Geplaatst door pcfixer
Casper, die site die je als voorbeeld gaf met de API lijkt toch ******* veel op Perl hoor. Ik heb al aardig tijdje ervaring met PHP maar ik leg niet echt de link tussen de voorbeelden en PHP :(...

Ja dat klopt, maar ik zoek een script die een totaal van de dag maakt van een team, dus zelf een sommetje maakt van de resultaten van gisteren en vandaag en dus het aantal keys laat zien dat iedereen (appart) van een team die dag heeft weggetikt. Aangezien ik geen held ben met CGI of PHP (redt me er wel mee, maar niet zelf maken), zal er dus een script moeten zijn die dat voor mij doet.
 
Ja, dat begrijp ik ook. Maar aangezien ik me dan helemaal erin moet verdiepen hoe dat in elkaar steekt zal ik niets voor je kunnen betekenen (heb het zelf namelijk al stervens druk :()
 
Geplaatst door pcfixer
Ja, dat begrijp ik ook. Maar aangezien ik me dan helemaal erin moet verdiepen hoe dat in elkaar steekt zal ik niets voor je kunnen betekenen (heb het zelf namelijk al stervens druk :()

Hoeft ook niet, lees het nieuws in het topic van Project Dolphin, project nadert zijn einde:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan