Project Maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtr1998

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hoi, ik heb een probleem. Als ik in Visual Basic 2008 Express Edition een nieuw project maak dan maakt ie geen form1 enzo meer aan. Nu zie ik niet meer dan onderin Ready als ie klaar is met maken, en geen designer, als ik hem run dan heb je wel het form, maar hij wil hem niet openen. Eerst deed die dat wel, ik heb ookal gebrobeerd om hem opteslaan en dan opnieuw te openen, en als ik doe View, designer dan komen alleen codes. Ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Alvast bedankt, Daniel

Heeft niemand een idee? Ik vind het erg jammer dat het niet werkt. Daniel

Maak je wel een Windows Forms project aan? Als je bijvoorbeeld een Windows Library project aanmaakt, krijg je alleen het code view te zien, geen designer view, omdat een dll bestand alleen bestaat uit code.

Laatst bewerkt:
Ja, ik maak een Windows Forms aan, maar hij weergeeft ook wel bij View - designer maar als ik daar op klikt geeft hij de codes van de designer. Nu je het zegt, als ik een WPF Browser Application aanmaak komt wel een designer, weet iemand misschien hoe het komt dat ik de designer niet krijg?
Daniel.

Laatst bewerkt:
Tsja, dat zou ik zou niet weten, er zal vast wel ergens een optie zijn die perongeluk is uitgeschakeld.
Ik denk niet dat ik je verder kan helpen. Misschien een reinstall? Of kijk of je ergens in je temporary dir of waar dan ook een settings bestand kan vinden die alle instellingen van VB 2008 bewaart. Als je deze verwijderd, worden alle instellingen weer gereset naar hun standaard waarden, en dan zou het probleem omaar verholpen kunnen zijn.

Ik heb al geprobeerd om een reinstall te doen maar dan geeft hij een error bij het laatst. Iedegeval bedankt voor je reacties.

Ik heb nu hem geuninstalled en nu probeer ik hem weer te installeren maar dan geeft hij een error. Weet iemand hoe dat komt:d

Oke, hij geeft geen error meer ik heb hem weer geinstalleerd. Maar helaas zie ik dat alle instellingen hetzelfde zijn gebleven. Weet iemand misschien in welk bestand of map de instellingen bewaard worden?

Ga naar Mijn Documenten, daar zie je een map genaamd Visual Basic 2008 of iets dergelijks. In die folder zie je een hele serie andere mappen, verwijder ze allemaal, behalve de projects dit, daar zitten mogelijk nog projecten van je in, die wil je natuurlijk bewaren.

Ik heb de bestanden verwijderd. Ik kreeg een error toen ik Visual Basic opende dat de settings bestanden ontbraken. Helaas is er niets veranderd. Moet je opnieuwopstarten?Je ziet wel in die map dat hij nieuwe settings heeft gemaakt. Daniel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan