Projecten Openen In Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielskevin

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Berichten
13
allo iedereen,

Ben al paar maanden met een tool bezig op het werk die wat zaken efficiënter maken.
Nu dit alles werd gemaakt op een XP toestel met VB2010

Nu werd er op een nieuw toestel win 7 en VB2012 geïnstalleerd, geen probleem ik kon het project openen maar bij het debuggen geeft hij direct een fout. (ik zie zelf het 'main' formulier niet opengaan)

De foutmelding is deze:

Code:
InvalidOperationException  
Er is een fout opgetreden bij het maken van het formulier. Zie ExceptionInnerException voor details. De fout is: het apparaat is niet klaar

Zelf zitten zoeken hoe dit kan komen en enkele voorbeelden gevonden:

- Gemaakt op een x64 pc, dit moet je in je project dan ook verandern. (Gedaan = werkt niet)
- Install de benodigde .NET frameworks (Gedaan = werkt niet

Kan hier iemand mij wat uitleg over geven aub?
(het is een tool van +/- 5000 regels code..)
 
Zonder het stukje code te zien waar deze fout zich voordoet valt daar weining concreets over te zeggen.
 
Het is moeilijk daar zo wat van te zeggen. Mogelijk link je naar een specifiek apparaat / pad / include / file resource wat niet bestaat / klaar is / niet geinstalleerd op je nieuwe machine.

Vaak zit het niet in je werkelijke code, maar in je includes / resources / compile instellingen.
 
Ik krijg niet specifiek een foutmelding met een regel bij dus waar de fout juist zit vind ik niet.
Maar nu @wampier iets zegt over het niet vinden van pad enzo kan wel kloppen en bekijk ik het ff.

Nu het kan niet zijn omdat dit nu win7 is dat het formulier anders moet opgesteld worden of code anders (correcter) geschreven moet worden dan dat je het schrijft op een win xp toestel (waar het voorheen wel werkte?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan