Gaarne jullie mening!
Ik ben nu bezig een overzicht te maken per projectlocatie.
Nu heb ik twee comboboxen gemaakt.
Afhankelijk van de keuzemogelijkheden wil ik graag dat er een overzicht gepresenteerd wordt.
Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb al wat rond zitten snuffelen.
=IF(B5="","",VLOOKUP(B5,ProductLookup,2,FALSE))
Hiermee zou het kunnen alleen door al deze verwijzingen wordt mijn bestand er niet sneller op. De database is namelijk hard groeiende.
Al met al zit ik op het goede spoor......of zijn er andere manieren welke naar Rome leiden?
Ik ben nu bezig een overzicht te maken per projectlocatie.
Nu heb ik twee comboboxen gemaakt.
Afhankelijk van de keuzemogelijkheden wil ik graag dat er een overzicht gepresenteerd wordt.
Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb al wat rond zitten snuffelen.
=IF(B5="","",VLOOKUP(B5,ProductLookup,2,FALSE))
Hiermee zou het kunnen alleen door al deze verwijzingen wordt mijn bestand er niet sneller op. De database is namelijk hard groeiende.
Al met al zit ik op het goede spoor......of zijn er andere manieren welke naar Rome leiden?