• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Projectplanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

BHV21

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2021
Goedemiddag,

Voor het werk heb ik een projectplanner (Gantt chart) gemaakt. Nu loop ik in voorwaardelijke opmaak tegen een formule probleem aan.
Door het ingeven van een start en eind datum verschijnt er een balkje met de looptijd. Echter werkt dit maar voor 1 rij, terwijl ik dit eigenlijk voor 8 rijen wil laten werken.
Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd ter verduidelijking. Welke formule aanpassing moet ik doen om dit werkend te krijgen?

Groet BHV21

Bijlagen

Dat alleen de planning van het eerste project van een groep projecten wordt getoond ligt aan de regel $A10="...." van toepassing op rij 11.
Op rij 12 wordt dat dan $A11 en daar staat niet meer de naam die bij de groep projecten hoort.
Om nu zo weinig mogelijk te veranderen in de voorwaardelijke opmaak en de gebieden waar de voorwaardelijke opmaak van toepassing is heb ik een hulpkolom N geïntroduceerd met daarin op iedere regel de groepsnaam van de projecten.
En die waarde vervolgens gebruikt in de voorwaardelijke opmaak (in plaats van $A10).

Zie attachment

Kan je hier wat mee?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Goedemorgen HansDouwe,

Ik ga dit even bekijken, bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan