Promotie tips?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ricie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo,

ik heb nu enkele maanden een website, heb wat bezoekers.
Maar veel bekendheid heb ik niet echt, het gaat om een, tsja hoe moet ik het noemen, locale site denk ik.
Het is een 112 site over 1 plaats, ik wil in deze plaats bekendheid krijgen, en bezoekers trekken.
Het gaat om 112-gouda.nl, nu ben ik op zoek naar tips voor promotie in mijn woonplaats.
Zodat ik wat meer bezoekers krijg en wat meer bekendheid, momenteel ben ik bezig aan tshirtjes.
Nu wil ik graag weten of hier nog mensen zijn die tips hebben om mijn site te promoten.

Mvg ricie

Deze site zit vol met taal- en spellingsfouten!

nederlands is niet mijn sterkste vak, maar in de site check heb ik ook een topic, en in dit topic vraag ik niet om andere reacties, alleen om promotie tips

Probleem hier is dat als je een site wilt promoten, deze ook aan bepaalde eisen zal moeten voldoen. Het is wel zo netjes een site te hebben zonder spelfouten.
Doe bijvoorbeeld een spelcheck door de tekst die je gaat plaatsen eerst in word te controleren.
Ben het wel met je eens dat de manier waarop Krolik dit nu meld, niet erg netjes is. Dat had ook anders gezegt kunnen worden.

Maar, er zijn verschillende manieren om te promoten. Bijvoorbeeld links plaatsen op andere sites (met toestemming), metatags toevoegen zodat de site opduikt in Google, plaatsen van banners, enz.

Kijk ook eens hier bijvoorbeeld: http://www.snelpromoten.nl/

Laatst bewerkt:
Dankje voor je antwoord, ik kan deze site wel gebruiken, maar ik ben eigenlijk hoofdzakelijk op zoek voor promoti in me eigen stad, en dit gaat denk ik wat lastig via internet.
Maar in iedergeval bedankt ik kan er wel iets mee!

Voor promotie in je eigen stad zou ik dan toch gebruik maken van flyers/posters (kan toestemming voor nodig zijn om op te hangen/uit te delen!).
Ook zou ik de gemeente vragen of er een link naar jou site op de site van de gemeente geplaatst kan worden.

Ok, dankje voor je tips!, voor het ophangen van posters en flyeren, waar zou ik moeten zijn voor toestemming?, gewoon op het gemeetehuis?

Daar ga ik wel van uit en anders kunnen ze je daar doorverwijzen.

Maar bijvoorbeeld winkels, daar kan je gewoon vragen of je flyers mag achterlaten of een poster op mag hangen. Voor borden langs de straten en dergelijke is wel toestemming nodig!

Ok, dankje voor de informatie, dan ga ik eens even naar het gmeentehuis binnenkort, en even langs wat winkeltjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan