Prophetview 920 onscherp

Status
Niet open voor verdere reacties.

rik_legger

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2002
Hoi allemaal,

Ik heb laatst mijn philips lcd schermpje omgeruild voor een Prophetview 920 scherm. Echt vind ik de scherpheid vergeleken met die van philips meevallen. Ik krijg de drivers niet geinstalleerd onder XP want het zegt dat ie geen beter stuurprogramma kan vinden. In de handleiding staat echter dat je het standaard stuurprogramma van XP 'moet'vervangen. Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik de driver wel geinstalleerd krijg, en zijn er nog meer mogelijkheden om het beeld scherper te krijgen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!

Oke, de driver heb ik nu kunnen installeren. Echter is de scherpheid van het scherm zover ik kan zien niet veranderd. ZIjn er mogelijkheden om de teksten wat scherper te krijgen want het lijkt nu net of er een beetje een slechte schaduw achter zit.

Kan je er een screenshot van maken en die hier posten?

Let op; max. 100kb in JPG-formaat mag ie zijn.

Het leuke is als ik een screenshot maak en open in photoshop dat de letters wel kei scherp zijn. Zelfs als ik inzoom. Ra ra, hoe kan dit?!

Laat maar zien hier. Heb je de videokaart-drivers wel goed geinstalleerd en een juiste Herz voor je monitor ingesteld?

Oke, een screen zit in de bijlage.

Herz staat ingesteld op 60. Ga ik hoger dan worden de letters alleen maar onduidelijker.

Mijn videokaart is de NVIDEA GeForce MX 440 en de drivers zijn hier goed van geinstalleeerd.

Ik kom er gewoon niet meer uit :(

Bijlagen

• screen.jpg
    screen.jpg
    71,3 KB · Weergaven: 16
Wat is de resolutie die je nu gebruikt? Et plaatje ziet er goed uit, maar ik begrijp dat je dat zo in et echt niet zo ziet?

He, ik heb net even lopen pielen met de configuratie van de monitor (waar je contrast en dergelijke kan doen) en daar kwam ik dus ook Hertz tegen, toen ik daaraan geen schuiven werd het beeld weer scherp. Dus ik ben nu weer helemaal gelukkig :thumb

Zonder jou was ik hier waarschijnlijk niet opgekomen dus harstikke bedankt voor de moeite die je voor mij hebt gedaan.

Geplaatst door rik_legger
He, ik heb net even lopen pielen met de configuratie van de monitor (waar je contrast en dergelijke kan doen) en daar kwam ik dus ook Hertz tegen, toen ik daaraan geen schuiven werd het beeld weer scherp. Dus ik ben nu weer helemaal gelukkig :thumb

Zonder jou was ik hier waarschijnlijk niet opgekomen dus harstikke bedankt voor de moeite die je voor mij hebt gedaan.

No Problemo, et duurde ff voordat we et probleem wisten, maar et is toch maar weer gelukt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan