Protection Center N.A.V.

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hij heeft alleen twee cookie's gevonden , die heb ik verwijderd. ik moet nu jammer genoeg weg. Ik had nog een vraag aan je wat niks met bovenstaande te maken heeft.

Ik wil graag bij publiek profile van helpmij mn nieuwe systeem neer zetten, maar ik weet niet hoe? Morgen ga ik als eerste kijken wat je geantwoord heb,ik wens je een fijne avond.

Gr hans

Ik wil graag bij publiek profile van helpmij mn nieuwe systeem neer zetten, maar ik weet niet hoe? Morgen ga ik als eerste kijken wat je geantwoord heb,ik wens je een fijne avond.

Eerlijk gezegd heb ik dat zelf ook nog niet ontdekt in dit nieuwe forum.

Bij het opstarten blijf die alleen de fout van de videokaart doorgeven, hij starte nu dus wel door.
Ik durf geen driver te downloaden, omdat ik degene die ik door gegeven heb niet kan vinden.

Mijn zoektocht leidt naar deze pagina. Heel wat 6600 maar ik zie geen XFX :shocked:

Er staat letterlijk: Force ware drivers are Nvidia's unified reference drivers which will work on pretty much all brand Geforce graphic card.

Als ik jou was zou ik maar een gokje wagen. Het is trouwens niet een erg duidelijke site. Dan weer Geforce dan weer Forceware.

Je installeert de driver. Je sluit je pc af. Start hij daarna op met een zwart beeld dan moet je afsluiten. Opnieuw opstarten en in de veilige modus die driver weer verwijderen. Dan zullen we specifiek moeten gaan zoeken.

Ik heb de drivers geinstalleerd, deze gaven geen problemen.
Als enige fout is er nog steeds van nvidia dat WDM.

HIj werkt niet op het ogenblik, ik probeer het wel een paar keer anders morgen wel.
Ik laat het nog wel weten.
Gr. hans

Doe dat, als je geinstalleerd hebt sluit je af en start je weer op.
Kijk dan in het foutenlogboek of je die error nu kwijt bent.

Ik heb de driver wdm gevonden en geinstalleerd,Windows zeurde wel over een certivicaat maar dat heb ik genegeerd.
Ik heb hem twee keer opgestart en daar zaten geen fouten in, ik neem aan dat het nu goed is.

Ik wil je bedanken voor je hulp en zeker voor dat progje van Mwsnap.
Ik ben weer veel wijzer geworden.

Gr. Hans

Maar goed, ben je nu ook van je probleem af waarvan je dacht dat Norton de schuldige was?

Hallo,

Heeft iemand enig idee hoe ik bij N.A.V. 2006 het protection center uit kan schakelen. Bij het opstarten van de computer gaat hij alles controleren dit duurt behoorlijk lang. Als ik tussentijds dan mijn e-mail open krijg ik een foutmelding van symantec waardoor mijn e-mails niet meer opgehaald kunnen worden.

bij voorbaat dank rama

Wat ik er uit begrijp is het wel mogelijk om het uitschakelen, alleen is het niet aan te bevelen??

rama

rama zei:
Wat ik er uit begrijp is het wel mogelijk om het uitschakelen, alleen is het niet aan te bevelen??
Dat begrijp ik er niet uit, eerlijk gezegd. :) Dat Protection Center houdt in de gaten of je antivirusprogramma wel draait en dergelijke. Lijkt mij overbodig, dat kun je immers zelf ook wel in de gaten houden. ;)

Uitschakelen schijnt als volgt te gaan:
Start > Uitvoeren > services.msc intypen > in het nieuwe venster scrollen naar Norton Protection Center Service > daarop dubbelklikken > op "Stoppen" klikken en bij "Opstarttype" selecteren: "Uitgeschakeld".
Toepassen, OK.

PS: ik spreek niet uit ervaring, want ik heb (gelukkig ;) ) al lang geen NAV meer.

Cursus engels is toch op zijn plaats, en geduld met lezen maar bedankt ik ga het uitschakelen.

groetjes rama

Ik heb het uitgeschakeld, het is nu inderdaad uit mijn taakbalk verdwenen

groetjes en bedankt Rama

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan