protector.exe

• Onderwerp starter Onderwerp starter JJ-M
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een back-up kan gewoon in de Veilige modus, het hangt er wel vanaf welk programma je gebruikt. Gewoon met Windows de bestanden kopieren gaat prima in de Veilige modus.
Er zijn ook programma's waarmee je back-ups kan maken, vanaf een opstartbare ( bootable ) cd. Dan hoef je Windows niet te laden.

gisteren downloade ik een foute torrent en toen ik het gedownloade betand opende begon de ellende, eerst kwamen er een stuk op 10 programma's die volgens trend micro contact met internet wilden leggen, allemaal geweigerd, maar 1 programma kwam steeds terug, en om de minuut kwam er een berichtje van trend micro dat protector.exe contact met internet probeerde te krijgen.

kheb wel vaker virussen op de computer gehad en meestal helpt het als je een aantal antivirus en antispyware programma's erover heen laat gaan, trend micro zelf vond niks, maar "avg anti-spyware" wel, alles wat die vond verwijderd, en ja hoor geen probleem meer. ik s'avonds computer uitgezet. s'morgens weer aan. wat blijkt. hij kan niet meer opstarten, als hij windows opstart komt er heel even (hoogstens 1 seconde) een blauw scherm en start hij opnieuw op, ik kan hem nu alleen nog maar in veilige modus opstarten

bsod_big.gif

zo'n blauw scherm is het, alleen dan met een andere inhoud, weet iemand hoe ik mijn computer weer normaal op kan starten

@JJ-M : Op Processlibrary.com vond ik volgende informatie over dat protector.exe bestand dat je vermeld had :

http://www.processlibrary.com/directory?files=protector.exe

Blijkbaar gaat het om SpyAnywhere. Dat is blijkbaar een remote administrative tool.

Het heeft de markering "Medium Risk".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan