Prototype 2 werkt niet zo goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Zoals de titel het zegt.Ik heb vandaag prototype 2 op mijn pc geïnstalleerd,leuk spel.Maar hij werkt niet zo goed,hij hapert.Ik heb de grafische opties allemaal op low gezet een beetje beter maar nog steeds slecht :(.
ik heb het gekeken op 'Can you Run it?'Ik voltooide aan alles behalve mijn grafische kaart en mijn windows 'Windows 8'Voor minimum is mijn pc er door.Wat kan de oorzaak zijn.Voor meer info over mijn Pc bekeek 'Bekijk systeem'

PS:ik heb alles geupdate.;)

ATI radeon HD 5450 512 MB zou moeten perfect werken in low settings :(

Weet je zeker dat het niet aan iets ander kan liggen? Want jouw videokaart is goed genoeg voor dit spel.

over verhitting kan ook fps (lag) problemen geven, dus even je pc open maken en naar de fans kijken,
vooral die van je videokaart en CPU. zit daar stof op dan deze even verwijderen. vooral veel stof kan maken
dat je amper nog kunt spelen.

maar als Can i run it zegt dat je videokaart te zwak is dan ligt t daaraan. weet niet of hij te zwak is in de minimum of
recommanded specs. mocht hij te zwak zijn zelfs voor de minimum eisen dan kun je redelijke fps wel vergeten vrees ik.
sorry, niets is zo balen als slechte fps.

succes,
leon

Het is te zwak voor recommanded specs.Ik heb mijn Pc meerdere malen open gemaakt in verleden en ik heb een van de fans opengemaakt maar ik weet niet van wat het was.Verder waren er ook ander fans maar die kon ik niet schoonmaken ze zaten vast met schroeven en ik kon er niet bij. .Kent iemand een website waar in staat hoe je jouw pc schoon kan maken van binnenin?of een video nog beter.Tot die tijd zal ik zelf ook wel zoeken.

PS:Ik heb een van mijn fans in verleden schoongemaakt met een stofzuiger.Wanneer ik hem schoon begon te maken begon de ventilator heel snel te draaien.Ik heb daarnet ergens gelezen wanneer je dat doet moet je ervoor zorgen dat de ventilator niet draait want zo kan je jou moederbord stuk gaan.Is Dat waar?

Update:Ik heb hem open gemaakt en deze keer durfde ik wat meer te doen.Ik heb denk ik dat het de processor was helemaal opengemaakt en schoongemaakt verder heb ik ook wat schoongemaakt.Wat is dat denk onder de ventilator een stuk metal?Maar de spel werkt nog steeds niet zo goed :(

Laatst bewerkt:
Als ik de resolution op 800*600 zet werkt hij dan perfect.Maar met hoger werkt ei niet meer.600*800 is niet zo mooie kwaliteit.Bij 800*600 werkt hij ook perfect als ik de andere opties op high zet.Maar dan nog steeds slechte kwaliteit.

Laat maar ik denk dat het aan mijn video kaart ligt.Ik kan er mee leven,beter dan niets :D.
Bedankt iedereen .

sorry dat ik gisteren geen tijd meer had om te reageren.
denk ook dat het je videokaart is, toen ik nog een wat zwakkere pc had probeerde ik vaak games te spelen waarvan de
minimum specs net voldeden aan mijn pc en t viel mij op dat ookal zeiden de minimum specs dat ik t kon spelen ik t toch
niet echt kon spelen. enkel op de allerlaagste settings,(zoals 800x600),maar dan nog was t eigenlijk niet echt speelbaar.
denk dus dat dit ook in jouw geval zo is. ziet er dus naar uit dat je een betere videokaart moet kopen, tegenwoordig zijn
ze echt niet zo duur meer, voor rond de 100 euro heb je al een prachtige kaart waar je 5 jaar geleden nog 600 euro of
meer voor betaalde. ik weet niet of je veel games speelt maar als dat zo is dan is het t overdenken waard, om je pc te
upgraden.

over schoonmaken van je pc, zelf gebruik ik altijd een kwastje (een lange schilderskwast die ongeveer 1 centimeter breed is).
ik veeg dan alle stof van de fan bladen af en daarna zuig of veeg ik dan alle stof weg van de bodem van de kast, dit werkt
uitstekend.

je schreef over die fan met een ijzeren plaat eronder, ik denk dat dit de CPU (processor) fan is, meestal heb je in een pc 2
fans die aan hardware vastzitten en daarnaast waarschijnlijk nog fans die aan de pc kast zelf zitten.
op de processor heb je altijd een fan zitten, en de zwaardere videokaarten hebben tegenwoordig ook minstens 1 fan.
de videokaart is makkelijk te herkennen, dit is een plat langgerekt ding dat in het moederbord steekt (moederbord is de
grote printplaat die aan de achterwand van de pc zit, binnenin. de andere fan zit op een blok aan t moederbord, dit is de
fan voor de processor, deze zit onder de fan verstopt.

denk dus dat je inderdaad op 800x600 moet spelen, of uit moet kijken naar een andere kaart,
succes,

leon

Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen.Zal later eens een foto van mijn pc sturen.

leuk idee, en hoop dat je een goed kaart kunt kopen voor een redelijke prijs,
on line kopen is vooral met pc hardware vaak veel goedkoper dan ergens in een winkel kopen.

succes,
leon

Mijn bedrag ligt rond de 150 euro.Max 200

o, nou dan kun je een knappe kaart kopen!!!
zelf heb ik een paar weken geleden een geheel nieuwe pc gebouwd en
daarvoor koos ik de Asus 1GB DS X EN GTX560 Ti videokaart voor 232,90 euro (on line gekocht, is in winkel duurder),
en wat die kaart allemaal aan grafische pracht kan leveren is gewoon onvoorstelbaar. kan nu elke game echt op max of
zelfs ultra settings spelen en iedere avond weer verbaasd t me hoe mooi games nu zijn. moet eerlijkheids halve wel
eraan toevoegen dat mijn CPU een 8 cores 3.1 Ghz is, dus dat helpt de zaak nogal, maar toch.

nu hoef je niet zo duur te gaan, ook mindere kaarten voor rond de 150 tot 200 zullen je echt versteld doen staan,
en je gamen naar een heel nieuw level tillen.

leuk om te horen joh, heel veel plezier ermee alvast!!

leon

Stel je voor dat ik volgende jaar deze tijd een nieuwe videokaart zal kopen dan een dure rond de 300 euro.Welke zou dat dan zijn?En komen er volgende jaar een nieuwe generatie videokaarten uit? Rond de 300-400 euro?
Zo ja wel zouden dat dan zijn?en van welke merk zijn ze beter ATI of nVidea ?

ik ben niet echt op de hoogte met welke kaarten nu in development zijn en volgend jaar uitkomen, dus kan je daar helaas geen antwoord op
geven. of ATI of NVidea beter is, daarover zijn de meningen nogal verdeelt, persoonlijk ben ik een Nvidea man, en nog niet eens omdat zij
(als eerste) 3D optie gaven met hun kaarten maar gewoon omdat ik bij toeval altijd vroeger een pc kocht met een NVidea kaart erin.
pas de laatste 5 jaar koop ik bewust mijn videokaarten (heb er 3 gekocht de laatste 5 jaar), en ik koos dan altijd weer voor nVidea, niet zozeer
omdat die beter zou zijn, want dat durf ik niet te zeggen, maar gewoon omdat ik altijd erg goede ervaringen ermee heb.

nog even over de prijs, ik zou nu geen 300 of 400 meer neerleggen voor een nieuw kaart. ik kocht 5 jaar geleden voor 600 euro (!!!) de GTX8800
videokaart, 3 jaar geleden kocht ik voor rond de 150 euro ofzo de GeForce ENGTX275 896MB, en heb nu pas voor 230 euro de ENGTX560 Ti kaart
gekocht. wat ik dus maar wil zeggen is dat een kaart die nu honderden euro's kost 2 jaar later nog maar 1/3 of minder van die prijs kost. het is
logisch, je betaald dan nog gewoon mee aan de ontwikkelings kosten, dus logisch is het wel maar t kost gewoon teveel, voor mij persoonlijk.
t moet wel leuk blijven. daarbij komt, die 560 Ti kaart die ik nu heb is echt belachelijk sterk, een sterkere heb ik gewoon niet nodig voor gamen.
het is dus de vraag waar je m voor gaat gebruiken, dus volgend jaar hoef je voor een game video kaart echt niet meer neer te leggen dan 200 euro.
zit je nu in de reclame, of werk je complexe model programma's of iets dergelijks, enkel dan is het handig om nog veel sterkere kaarten te kopen.
anders echt niet. zie t als dat je een auto koopt die 1000 kilometer hard kan rijden, dat is leuk maar als je niet in nevada op die zout vlakte woont dan
heb je er niets aan, snap je?

leon

Ja ik snap het bedankt.Dus eentje rond de 200 zou goed zijn voor gamen?Met gamen bedoel ik dan Need for Speed The Run,Ass 3 (die nog uit moet komen),need for speed most wanted 2 (die nog uit moet komen),

jahoor, 200 euro is meer dan genoeg voor dat soort games.
heb even je antwoorden opnieuw gelezen en kon niet zo snel vinden wat voor systheem je verder
hebt, want de videokaart is erg belangrijk maar tevens is ook belangrijk wat voor processor (CPU)
je hebt en hoeveel geheugen (RAM). je kunt deze info over je pc /laptop oa vinden door op je
buroblad of in windows verkenner te klikken op Computer met rechter muisknop, en dan kiezen
voor Eigenschappen. dan zie je precies je specs van je pc, geef die dan even weer alsjeblieft?

leon

Je kan het ook bekijken via Helpmij.nl gewoon op mijn naam klikken en daarna 'Bekijk systeem'

stom, je hebt gelijk, helemaal niet aan gedacht
heb even gekeken en moet helaas zeggen dat mocht je echt mee kunnen met de games van
nu dan zul je echt je pc moeten upgraden, of een nieuwe kopen. je hebt;

Processor ;intel core 1.3
Geheugen ;4 gb

en dat is echt niet meer genoeg, die 4Gb ram is nog ok maar met een 1 cores 1.3 Ghz kom je er echt niet meer.
nu kan ik enkel over de meeste 3D fpshooters meepraten (1th en 3th persons) en die vragen nu meestal minstens
een dual core 2.0 Ghz pc, en daarmee kun je de game dan meestal enkel op de minimum requirements spelen.
juist om die reden heb ik net vorige maand dus mijn pc van een dual 2.4 naar een 8 cores 3.1 Ghz geupgrade,
of beter gezegt een geheel nieuwe pc gebouwd.

dus om kort te zijn, je videokaart is niet het enige probleem.
en dat hoeft helemaal niet veel geld meer te kosten tegenwoordig, mocht je mijn systheem willen bekijken weet
dan dat die 660 euro koste (inclusief 3 120 mm fans voor case koeling).

dus helaas, met een videokaart alleen kom je er niet.
leon

660 euro is wel goed.Ik heb de mijne in februari 2011 gekocht voor 699 euro.Was dat een goede prijs in tijd voor zulke pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan