Prototype 2 werkt niet zo goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
het spijt me, maar als je in februari 2011 voor 700 euro een intel 1.3 Ghz hebt gekocht dan is dat knap aan de prijs.
kocht je m bij een klein winkeltje ofzo, want dan is het altijd duurder.
ik heb die 660 euro kostende pc dus wel zelf gebouwd, en dat is altijd goedkoper. in de winkel zal hij al gauw een honderd
of 1,5 duurder zijn.

leon

zou dat niet zo snel uit mijn hoofd weten, en daarbij komt dat het ook niet zoveel meer uitmaakt om
dat uit te zoeken want er valt nu toch niets meer aan te doen. mag ik vragen of je m in een klein winkeltje
of particulier hebt gekocht?

leon

Het was een kleien winkel maar hij heeft overall in Belgie winkels.Misschien ook in Nederland

het kan zijn dat het een keten is van kleine winkels, kleine winkels zijn altijd duurder. het beste is altijd
om computers and hardware te kopen bij grote winkel ketens zoals BCC, Mediamarkt etc. of nog beter,
zelf bouwen, maar dan vereist wel wat kennis, maar het drukt de prijs al gauw met 100 of meer euro.
misschien dat je anders iemand kent die pc's bouwt, of zoveel kennis heeft dat hij je daarmee kan helpen?

leon

Ik ken wel iemand die dat kan doen.Maar als ik bv de foute Processor koop die niet in mijn kast past en dan?
Ik kan het niet terug brengen omdat hij dan al is geopend :( dat is een probleem.

je hebt niet enkel t probleem van dat iets niet zou passen, veel belangrijker is dat alles compatible moet
zijn, niet alles gaat samen. en terug brengen wordt dan moeilijk.

kan je mijn hardware gegevens geven zodat je dus precies mijn pc kunt nabouwen, kocht alles nieuw, dus ook
kast etc. dit zijn mijn gegevens;

motherbaord;
Asro 970 Extreme3 970 FRG SA

CPU;
AMD FX-8120 3100 AM3+box

Powersuply;
OCZ ZT750W ATX2.2

video card;
Asus 1GB D5 X EN GTX560 Ti DC11 TOP/2DI R

pc case;
Sharkoon t9 Economy ATX

DVD drive;
LG GH24NS 24xSA bk B

RAM;
DDR3

3 fans sickle flow 120 mm.

dit is precies wat ik kocht, enkel ontbreekt de harde schijf, want die had ik nog, maar elke harde schijf past
dus dat is geen probleem welke je koopt, of je gebruikt een oude.
en dit alles dus kost 660 euro bij elkaar.

leon

Nu heb ik niet zo veel geld.Maar ik ga sparen en misschien volgende jaar een nieuwe pc kopen.
Dan zal ik vast wel vragen wel ik moet kopen.Bedankt voor u snelle reacties :)

het is misschien niet veel geld voor zo'n snelle pc,
maar het blijft inderdaad toch altijd veel geld.
sparen is dus wel even noodzakelijk.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan