Prototype - Te snel (Hoog) geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
4.846
Hoi,

Mijn Prototype werkt niet helemaal naar behoren. Het spel werkt prima, niet zoals Nipponsei heeft, want hier draait ie lekker. Het probleem is echter het geluid.

Overal in het spel is het geluid zoals het gepraat aan de telefoon in GTA 2. Verder, geen enkel andere game kampt met dit probleem. Alle games werken (voor zo ver) normaal. (Hier en daar een Appcrash, maar dat hoort er even niet bij nu).

Dingen die ik al gedaan heb?

- Herinstallatie
- Andere no CD/DVD crack
- Andere versie gedownload (Heb nu 3 verschillende)
- Geluid opties na gekeken in het spel zelf, niks bijzonders
- Herinstallatie d.m.v. de andere 2 versies



(Edit) Overigens, het geluid van Windows Vista zelf is ook niet hoog ingesteld. Het betreft hier overigens ook over een Illegale gedownloade versie van Prototype. (/Edit)

Verder, is er geen driver probleem, en ook de cookies liggen niet in de weg. Gister net opgeruimt :cool:.

Heeft iemand een idee? Bij mij houdt het op het moment op.
 
Laatst bewerkt:
samplefrequentie

je moet alleen ff je hertz van je geluid terug naar 16 bits zetten en dan is het opgelost!
 
Zal ik proberen zodra ik de voeding vervangen heb. Die heeft het zaterdag begeven :(. Gelukkig bestaat er garantie.
 
Zal ik proberen zodra ik de voeding vervangen heb. Die heeft het zaterdag begeven :(. Gelukkig bestaat er garantie.

Prima. Zal het even proberen (Verklaart het gedeelte "Snel afspelen filmpjes" dit probleem ook? Werken die dan ook prima?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan