provider ban en proxy server helpt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tdethmers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
Hallo,

ik heb even een vraag.

ik heb sinds vorige week te maken met een provider ban op de website games.asobrain.com. dit is een spelsite. ik heb volgens mij niks verkeerds gedaan, echter ik kan niet meer inloggen en niemand die dezelfde provider als mij heeft (online) . nu heb ik het geprobeerd via een proxy server alleen dit helpt niet. weet iemand hoe dit kan?

overigens heb ik diverse mailtjes verstuurd maar de website reageerd hier niet op.

ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.

Groet,

Hallo,

kan je je modem niet de stekker een halfuurtje de stekker uittrekken en dan terug opstarten zodat je ip vernieuwd wordt?Als dat lukt kan je normaliter er terug op want meestal is het een ip ba.

Succes

Hallo,

kan je je modem niet de stekker een halfuurtje de stekker uittrekken en dan terug opstarten zodat je ip vernieuwd wordt?Als dat lukt kan je normaliter er terug op want meestal is het een ip ba.

Succes

De website heeft in een beicht aangegeven dat er een provider ban is afgegeven, die melding kreeg ik alleen wanneer ik in ging loggen via een web proxy. als ik een proxy server gebruik dan kan ik helemaal niet inloggen dan krijg ik direct al een melding dat ik een ban heb.

De website heeft in een beicht aangegeven dat er een provider ban is afgegeven, die melding kreeg ik alleen wanneer ik in ging loggen via een web proxy. als ik een proxy server gebruik dan kan ik helemaal niet inloggen dan krijg ik direct al een melding dat ik een ban heb.

Even een nieuwe update:

Ik heb nu anonymizer gedownload, maar via dit programma werkt het nog niet, ik kan op de hoofdpagina wel inloggen, maar zodra ik een lobby in wil en deze laad in een nieuw scherm, geeft hij weer een ban. kan het misschien liggen aan het feit dat ik nog een scherm verder moet??

hallo,

je zal waarschijnljk weinig succes hebben via een proxyserver want ik heb het ook al zo geprobeerd om mijn ip te verbergen en het lukte niet.Waarom?Wel, ik weet het zelf niet.
Misschien omdat het programma die ik gebruikte(verschillende zelfs) een crack was die ik op het www gevonden had.Het enige wat mij lukte was wanneer ik mijn ip veranderde maar als er een provider ban opgelegd is dan is de hele range geband en lukt het niet meer.

Misschien kan je veranderen van provider?;);)

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan