provider naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdejong1

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
hallo,

weet iemand hoe je de naam van (oude) provider naam uit de windowbalk bovenaan kunt verwijderen?
deze melding staat ook in de outlook balk

Je logt aan in outlook, ga naar extra, dan accounten daar kun je je account verwijderen.

Je logt aan in outlook, ga naar extra, dan accounten daar kun je je account verwijderen.

Daar ga je hem niet mee wegkrijgen helaas.

Het is niet moeilijk, maar je moet goed opletten wat je doet. Dus HEEL goed lezen en niet zomaar wat aanklikken.

Uw persoonlijke titelbalk in Internet Explorer (als je Windows XP hebt)

Voor deze tip gaat u werken in het windowsregister. Volg nauwkeurig de aanwijzing en doe niets anders. Foutmeldingen kunnen dan het gevolg zijn!

Wilt u de titelbalk van Internet Explorer een meer persoonlijk tintje geven, bijvoorbeeld " Mijn eigen explorer, of Trudy's webbrowser", in plaats van Microsoft Internet Explorer?

Klik op Start | Uitvoeren en type dan REGEDIT in het venster om de register editor te openen.
Navigeer naar de volgende sleutel:

HKEY CURRENT USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main.
In het rechtervenster dubbelklikt u op de waarde genaamd "Window Title."
In het venster 'waardegegevens' tikt u de tekst die u in de titelbalk wilt weergeven (bv de standaard Microsoft Internet Explorer)
Sluit de register editor en open Internet Explorer opnieuw, uw tekst zal nu worden weergegeven.

Je kunt het overigens ook met HijackThis weghalen, maar het is daar niet voor gemaakt.

Laatst bewerkt:
allen bedankt,

humpie; de oude account is op een of andere wijze niet te verwijderen??
en heeft inderdaad geen effect op de melding.

ik heb de register aangepast en de melding verandert en het werkt.
outlook is even zoeken maar ook gelukt.
ik doe er wel even een print bij.

groeten.

Bijlagen

Heeft ook niets met een account te maken.
vroeger deden bijna alle installatie cd's van internet providers deze aanpassing.

Heeft ook niets met een account te maken.
vroeger deden bijna alle installatie cd's van internet providers deze aanpassing.

Klopt. Vrij brutaal als je het mij vraagt, maargoed.
Tegenwoordig kom je het bijna niet meer tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan