provider wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoeyPC

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hoi.

Ik gebruik momenteel hotmail voor mijn mail. Maar ik wil graag Outlook gebruiken. Nu moet ik deze nog configureren. Maar nadat ik mijn naam en email adres opgegeven heb, vraagt hij om het wachtwoord dat ik van mijn internet provider heb gekregen. Nu weet ik dat dat wachtwoord ergens op een formuliertje staat die ik ooit van de KPN heb gekregen, maar die ben ik dus kwijt (handig!) :thumb:

Mijn vraag is nu dus, is er een manier om achter dit wachtwoord te komen, of is er misschien een andere manier om je Outlook te configureren?

Wil je je hotmail account in Outlook zetten? Zo ja dan hoef je niet je KPN wachtwoord in te voeren. Dan zou outlook het wachtwoord moeten bedoelen van je hotmail zelf.

Delta Hawk

Hoi Delta Hawk.

Inderdaad, ik wil mijn hotmail account in Outlook zetten. En ik heb bij het configureren het wachtwoord van mijn hotmail ingevoerd, zoals u adviseerde, maar hij kan hem niet aanmelden. Er staat ook duidelijk 'Voer het wachtwoord in dat u van uw internetprovider hebt ontvangen'

apart want je KPN account heeft niks met je hotmail account te maken. Ik gebruik persoonlijk ook outlook 2003 voor me hotmail account, maar ik zou dan graag willen weten welke stappen je volt om een account in te kunnen voeren.

zoals ik heb heb gedaan om het werkend te krijgen:

1: Nieuwe email account toevoegen
2: dan krijg je 5 kopjes waaronder pop3, http etc etc. klik op http
3: Naam wat je wilt, email adres invullen van je hotmail adres. Dan bij gebruikersaanmelding bij gebruikersnaam hetzelfde als je hotmail email adres, en dan je wachtwoord van je hotmail account.
4: bij servergegevens ervoor zorgen dat het op hotmail staat.
5: van voltooien.

Zo is zoals ik het heb gedaan en tot nu toe kan ik er elke dag gebruik van maken.

Delta Hawk

Hallo

Het probleem is al opgelost. Het programmatje Microsoft Outlook Connector wat crash poste, heeft geholpen. Nu kan ik gewoon al m'n mailtjes versturen en ontvangen in outlook met m'n hotmail adres, bedankt!:thumb:

Je kan zelfs daarnaast je KNP email in Outlook instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan