Proxy aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rettnuc

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2002
Hi!

IE 6.0.2900, XP Pro

Bij de eerste keer dat IE6 een pagina inlaadt verschijnt altijd de vraag om je aan te melden bij de proxy welke ik moet gebruiken om te internetten. Uiteraard aangevinkt dat ie ww+usrname moet opslaan, maar hij blijft maar vragen :mad: . Gelukkig niet bij iedere pagina, maar wel elke keer dat ik m'n browser opnieuw opstart...

Hoe maak ik IE zo slim dat ie bij bekend en opgeslagen automatisch opgeslagen ww+username automatisch die gegevens naar de proxy zendt en deze hinderlijke vraag dus niet meer komt?

Bijlagen

• proxy_ie6.jpg
    proxy_ie6.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 28
Staat er een proxy aangemeld bij, extra, internet opties, verbindingen, lan instellingen? zo ja, schakel die uit, en de rest ook.

da ga nie werken uiteraard. Ik gaf in de vraagstelling reeds aan dat een proxy bij de door mij gebruikte verbinding noodzakelijk si om te kunnen internetten.
Ik word alleen zo moe :eek: van telkens op OK klikken (want meer hoeft niet, want username en ww kent ie immers zelf al)

(Iemand anders) andere suggesties/ideeeeeeeeeen?

Dit geldt toch voor zoveel meer vragen van IE? Elke site die middels een popupvenster 9geen popup-navigatievenster :rolleyes: ) om ww vraagt heeft hier last van: deze komen allemaal op, terwijl je kunt aangeven dat ww moet worden opgeslagen.
Dus ja, je kunt dan een andere login doen, maar dat wil ik eigenlijk gewoon uitschakelen.

HOE!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan