proxy servers gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
358
Om anoniem te surfen wil ik gebruik maken van een "vreemde proxy".

http://www.proxy4free.com/page1.html

Als ik een van de anonieme 8080 proxy's invul bij de LAN verbindingen. Kan IE steeds geen verbinding maken.

Ik zit op een bedrijfsnetwerk, en vroeger lukte dit wel..... :(

Mvgr,
Johan
 
foei foei! bedrijfsinstellingen wijzigen he!

Laat me raden: Er stond al een proxyserver ingesteld?

WIndows netwerken werken vaak met een ISA server (= firewall & proxy server). ISA regelt de internetverbinding, en bij IE moet je de ISA server als proxy opgeven.

Nu wil heb jij een andere proxy server opgegeven, en dus kan IE geen verbinding met de ISA server maken.
 
haha idd...........

Vroeger lukte het wel, daarom vond ik het vreemd.

Misschien zit er een andere firewall op :D

Kan ik mezelf op een andere manier anoniem maken?
 
2 petten

Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, (ben zelf hoofd IT, en ik wil liever ook niet dat mijn gebruikers dit doen), maar er zijn sites die ook als proxy fungeren. Je surft naar de site ne je geeft op die site op naar welke pagina je wilt. De proxy server registreert dan alleen het verkeer tussen de proxy site en jou PC.
Vergeet niet je internet geschiedenis na de hand te wissen, want anders komen ze er toch achter waar je mee bezig bent.
Het kan zijn dat die sites geblocked worden door de ISA server, dus echt 100% zeker kan je nooit zijn...
 
Super.........

Ik durf het bijna niet te vragen maar kom ik met woorden als anonymus+proxy+site met google in de richting van zo'n site?

Thanks,
Johan
 
lijkt me wel,

zelf heb ik het nooit geprobeerd, ik heb alleen ooit een gebruiker gehad die het een "uitdaging" vond om mijn beveiligingen en policy's te kraken of te omzeilen., en hij heeft een keer zo'n site gebruikt.
Zijn in zijn pogingen om het bedrijfsnetwerk te kraken ging hij aan het feit voorbij dat de beveiliging er niet was om hem te pesten, maar om ongewensten buiten het netwerk te houden, en logischerwijs is een gebruiker gewenst in het netwerk :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan