Proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordan023

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
5
Beste,

Als ik sommige sites bezoek met proxy beveiliging krijg ik dit te zien :

Er is een fout opgetreden bij het laden van de door u opgevraagde pagina. U bevind zich achter een Proxy Server of Buitenlands IP. Deze zijn niet toegestaan!

1) Ik zit niet achter proxy
2) Ik zit hier gewoon in nederland

Hoe kan ik dit oplossen want wil soms wel die sites bezoeken

Vriendelijke groet : Jordan
 
Hangt van de site af welke je wilt bekijken.

Ik weet van de amerikaanse site van NBC dat ze hele afleveringen van series online aanbieden, die zijn echter alleen voor mensen uit de VS beschikbaar.

Daar zit dus ook zo'n beveiliging op.
 
Hoe weet je zeker dat je niet achter een proxy-server zit dan?

Heb je een link naar een site welke problemen oplevert?
(Zolang deze binnen de regels valt uiteraard.)
 
Tot nu toe zijn het criminals.. Maar die sites mag je op helpmij niet sturen dus ik stuur dat niet...
 
Criminals in de zin van die "mafia-spelletjes"?
Daar is niets mis mee, zolang er maar geen warez e.d. worden aangeboden op die site.
 
Beetje onzinnige beveiligingen, volgens mij krijgt elke gebruiker die te zien.

Ik zit namelijk niet achter een proxy en krijg net zo goed die melding :(

Tja hoe je dat dan op kunt lossen zou ik ook niet weten. Het probleem ligt volgens mij gewoon bij die sites.
 
Op beide sites kan ik er wel 'op' (ik krijg de standaardpagina). En ook ik gebruik geen proxy. Ik zit op het Vodafonevast netwerk (82.170.95.X).

Linksom of rechtsom: Jij hebt problemen met die sites, Tha_Devil heeft problemen met die sites, ik heb geen problemen, en een hoop anderen hebben ook geen problemen.

Ik denk dat de makers van deze sites werken met een foute/verouderde ip-adressenlijst om te bepalen of je vanuit het buitenland komt of niet. Is dus niet een probleem aan jouw kant, lijkt me.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan