proxyserver weigert verbindingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDmans

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
65
hey,

ik heb een tijdje geleden een ip verstopper gedownload, ik weet niet meer waarvoor het was maar dat is niet echt belangrijk. Op een gegeven moment heb ik het programmatje er af gegooid, nou is het probleem als ik firefox opstart dat er kom te staan "Proxyserver weigerde verbinding" nou kan ik wel bij instellingen instellen dat hij rechtstreeks met het internet verbinding moet maken maar na een tijdje word je daar ook gestoord van.

dingen die ik heb geprobeerd:

firefox 2.0 opnieuw installeren
firefox 2.0 about:config alles resetten
firefox 2.0 verwijderen en 3.0 installeren.

heeft er iemand misschien een oplossing?:D
 
Proxy gedoe

Ik heb dus het zelfde probleem na het installeren en het weghalen van een IP hider. Als ik Firefox/3.0.2 verlaat en weer wil opstarten, moet ik steeds terug naar instellingen en Geen proxy aanvinken. Ik hoop dat er iemand zich aanmeld die een oplossing heeft voor dit probleem...

Alvast bedankt!:thumb:
 
Ik heb dus het zelfde probleem na het installeren en het weghalen van een IP hider. Als ik Firefox/3.0.2 verlaat en weer wil opstarten, moet ik steeds terug naar instellingen en Geen proxy aanvinken. Ik hoop dat er iemand zich aanmeld die een oplossing heeft voor dit probleem...

Alvast bedankt!:thumb:
het probleem is bij mij al opgelost:D ik had niet verwacht dat iemand hier nog op zou reageren daarom heb ik het probleem niet op "opgelost" gezet.

je moet die ip hider weer even installeren en daar weer de instellingen goed zetten en dan weer uninstallen, werkte bij mij goed:thumb:

ik hoop dat het helpt stuur nog ff berichtje of het gelukt is
 
Proxy gedoe

bedankt hiervoor want Firefox is mijn favorite browser en dit is een ergenis. Nu heb ik een trial IP gedownload en daarmee is het begonnen. Ik wil het programma ook niet gaan gebruiken.

Zo om het programmam geinstaleerd te krijgen moet ik ervoor betalen.
Nu had ik 2 programmas gebrobeerd Hide MyIP 2008 en Hideipng. Ik weet dus ook niet meer waar het van invloed op was:confused:.

je zou me erg helpen als je oplossende Tip voorhanden heb!


Groet en bedankt alvast,

Ronald
 
bedankt hiervoor want Firefox is mijn favorite browser en dit is een ergenis. Nu heb ik een trial IP gedownload en daarmee is het begonnen. Ik wil het programma ook niet gaan gebruiken.

Zo om het programmam geinstaleerd te krijgen moet ik ervoor betalen.
Nu had ik 2 programmas gebrobeerd Hide MyIP 2008 en Hideipng. Ik weet dus ook niet meer waar het van invloed op was:confused:.

je zou me erg helpen als je oplossende Tip voorhanden heb!


Groet en bedankt alvast,

Ronald

ik had DEZE gebruikt en toen alles weer op normaal gezet en toen was het weer goed. anders moet je zelf even wat programma's afgaan.

succes:thumb:
 
Proxy Gedoe

Ok done, het heeft geholpen.

Firefox doet weer normaal, het werd een beetje een ergenis, dus bedankt!.....:thumb:
 
Ok done, het heeft geholpen.

Firefox doet weer normaal, het werd een beetje een ergenis, dus bedankt!.....:thumb:

ja ik weet het je kon niet even snel wat opzoeken ofso. ik was ook erg blij dat het weg was. graag gedaan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan