proxyserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

ckruiver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2011
Hoi allemaal,
ik heb een probleem waar ik niet uit kom.
Ik werk op een labtop meyt wind.7 als best.syst.
Een aantal dagen geleden hen ik geprobeerd om een aantal bestandjes te verwijderen die alles zeer vertraagde, althans ik vermoed dat dit de reden was hiervan.
Dit moest ik in de veilige modes doen en lukte ook. Het gaat om het bestand dwm.exe maar dan niet degene die hetzelfde heet en in het besturingssysteem aanwezig is.
Na opnieuw opgestard hebbende was alles sneller. En was het bestandje weg. Tot het moment dat ik IE weer opstarte, direct daarna was dit bestandje er weer.
Maar nu word ik ook voor andere bestandjes gewaarschuwd dat ze het internet willen benaderen. Dit laat ik niet toen, maar de vraag blijft zich steeds weer herhalen. De andere bestandjes zijn o.a. conhost.exe en een andere die ik nog moet gaan noteren eerst.
Tevens ontstond mijn allergrootste ergenis. Om het haverklap komt het vinkje terug bij de lan-instellingen dat ik een proxyserver vereist wil hebben.
Een enorme ergenis. middenin een internes sessie is dan ineens het contact verbroken met het internet omdat dan het vinkje weer aanwezeg is.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen om dit voorgoed op te lossen zodat het vinkje niet vanzelf terug komt.
Mvg. Cor Kruiver

Hoi Maikel, je bent een kanjer.
Heb het programma geinstalleerd die je aangaf, laten scannen, wat ook heel wat narigheid opleverde ( en ik maar denken dat ik voorzichtig ben met wat ik doe op het internet ), deze verwijderd en , eerlijk is eerlijk ik verwachte er niet veel van, maar ik ben nu alweer enige tijd zonder problemen op het internet.
Hartstikke bedankt man.
Groetjes Cor.

mijn grootste probleem is opgelost, nu nog een kleinere.

Hoi Maikel, zoals gezegt heb je me uitstekend geholpen.
Het vinkje blijft nu weg en ik blijf nu verbonden met het internet.
Nu is er nog 1 probleem waar ik ook geen raad mee weet.
Het lijkt wel of het beeldscherm nu veel waziger is en daarbij ook trild, niet heel erg, maar stil, zoals ik gewend was, is het ook niet. Ook is er een soord van brede levendige streep over het scherm aan het ontstaan.
Ook is het zo dat ik de voorgaande pagina ver op de achtergrond nog kan waarnemen. Wanneer de huidige pagina niet wit maar gekleurd is ,vooral wanneer dit donkere kleuren zijn, kan ik zelfs de tekst nog lezen ook.
Is nooit zo geweest. Weet jij wat dit veroorzaakt, of weet je iemand die hier antwoord op heeft.
Ik hoop van je te horen.
groetjes, Cor.

Is een probleem met de driver van je videokaart.
Verwijder je videocarddriver. ([windowstoets+r] -> typ: devmgmt.msc Rechtsklik vervolgens je videocarddriver -> Installatie ongedaan maken) Gebruik evt. DriverSweeper om deze te verwijderen bij onwilligheid. (Klik op alle drivers i.c.m. Display)

Download vervolgens HWINFO32 om precies te weten te komen welke videokaart je hebt, zodat je op zoek kan naar een geschikte videokaartdriver.... (Klik na het opstarten het systeemoverzicht weg, kijk vervolgens bij Video Adapter, linksklik op de videochipsetregel -> Driver download)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan