Prullebak icoontje verdwijnt soms en is er later wel weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DianalaMark

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2012
Berichten
5
Alles werkt gewoon goed! Alleen het icoontje/ plaatje verdwijnt onverwachts en is er later ineens wel weer. De tekst prullebak blijft wel staan. Gewoon een irritant gezicht zo'n gat op het bureaublad.

Deze vraag is eerder gesteld, maar daar kwamen allemaal verkeerde antwoorden op (over het terugzetten nadat hij perongelijk verwijdert was, maar hij was niet verwijdert gaf ze aan....). Zij heeft het toen maar opgegeven.
Weet nu echt niémand wat je eraan kunt doen???

En zijn wij dus de enige 2 die er last van hebben???
:confused:
 
Hoi & Welkom op Helpmij.

kun je meer informatie geven over je computer/laptop?
zoals: welke versie enz.
 
Klik met de rechtermuis op het bureaublad en kies voor "aan persoonlijke voorkeur aanpassen". Klik op "bureaubladpictogrammen wijzigen" en zet het vinkje bij de prullenbak aan om hem weer terug te zetten.
 
reactie op een antwoord:

Ik heb windows vista (en intel celeron, verder kan ik niet zo gauw iets vinden)
 
Vind het ook jammer dat ik geen antwoord kreeg.

C:\Users\gebruilkersnaam\AppData\Local\ wis daar IconCache.db en reboot.
Wel in mapopties aangeven dat je verborgen mappen en bestanden wil zien.
Miss wil dat.
 
Jammer, had het graag opgelost...:confused:
2 lezers geven je advies en je geeft helaas geen respons terug of je uberhaubt de oplossingen hebt uitgeprobeerd, laat staan of het gewerkt heeft. Uit je reactie zouden we kunnen afleiden dat je het geprobeerd hebt, maar geloof mij, het is op de Helpmij toch écht zéér gebruikelijk dat je op aangedragen oplossingen reageert, óók al werkten de adviezen niet voor je.
Lange Pier geeft al aan dat hij geen antwoord kreeg op de door hem geadviseerde oplissing en ik geef in dit bericht aan dat je ook niet hebt gereageerd op mijn suggestie, gedaan in mijn berichtje van 19 september.
No offence en even goede vrienden, maar reageer svp bij een probleem op gegeven antwoorden, da's wel zo prettig............

@Poekje : bovenin het topic staat dat de vraag geplaatst is in het subforum Windows Vista. Persoonlijk denk ik dat TS daarmee al erg veel laat weten en of het nu een Dell, Toshiba of een HP is, dat zal denk ik voor het probleem van TS niet zo heel erg veel uitmaken.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, dat ik niet gereageerd heb. Alleen op de versie dan.

Ik ging er namelijk van uit dat ik duidelijk was. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat alles namelijk gewoon goed werkt!, alleen dat het plaatje zelf soms zomaar ineens weg en weer terug is. Dus een antwoord als aanvinken en terugzetten etc. heeft dus geen zin.

Zo werd ook steeds op diegene die hiervoor dezelfde vraag stelde gereageerd. En die was ook heel duidelijk.
En dacht ik eigenlijk gewoon 'laat maar dan', helaas gewoon onopgelost. Zo erg is het ook weer niet, alles doet het gewoon.

Ik hoopte op dé tip waar ik wel wat aan had...
Niet reageren was verkeerd van me.

Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan