prullenbak in XP per ongeluk verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

fee

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
43
Ik ben aan het opruimen geslagen op mijn pc en heb het vermoeden dat ik per abuis ook mijn prullenbak heb verwijderd. Ik zie geen icoon meer staan op het bureaublad en ook in andere lijsten kom ik de term 'prullenbak' niet mee tegen. Kan iemand mij helpen hoe ik hem weer terug kan zetten? Ben geen computerwonder...:confused:
 
Zet je verborgen bestanden en beveiligde besturingssysteembestanden aan bij mapopties. Ga dan naar C:\Recycler. Daar zou hij moeten staan.

Kan je je prullenbak van je desktop verwijderen? Dat heb ik jaren geprobeerd. :p

Groetjes,

Kevin.
 
Eerste stap: systeemherstel.
De prullenbak is niet te verwijderen, hij kan wel verborgen worden.

Met systeemherstel maak je de handeling ongedaan.
 
Zet je verborgen bestanden en beveiligde besturingssysteembestanden aan bij mapopties. Ga dan naar C:\Recycler. Daar zou hij moeten staan.

Kan je je prullenbak van je desktop verwijderen? Dat heb ik jaren geprobeerd. :p

Groetjes,

Kevin.



>>> Hoi, bedankt voor je rectie...Het werkt alleen niet helaas. Heb je nog andere suggesties?
 
Eerste stap: systeemherstel.
De prullenbak is niet te verwijderen, hij kan wel verborgen worden.

Met systeemherstel maak je de handeling ongedaan.

>>> Hoi, bedankt voor je reactie. Helaas werkt het niet, waarschijnlijk omdat ik het verwijderen van de prullenbak al een tijd terug heb gedaan. Misschien nog andere suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan