prullenbak legen !???

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

sinds gisteren zit er een ( weet niet precies ) iets in mijn prullenbak ,als ik mijn prullenbak open doe zie ik niks maar ik kan hem wel zogenaamd legen ,alleen geeft hij dan aan als ik het wil legen ( weet u zeker dat U windows wilt verwijderen !?) dit heb ik nog een keer meegemaakt ,wist het niet beter toen ,ik had het verwijderd en daarna met het opnieuw opstarten gaf hij een fout aan een dll d8 ik ,of hij wou helemaal niet meer opstarten ,ik weet het niet meer maar ik had wel problemen,dat weet ik wel !..wat kan ik hier tegen doen om het weg te krijgen !?

gebruik windows xp pro

Gr Michael.

Windows in de prullenbak
"Het komt regelmatig voor dat ik bij het legen de prullenbak de vraag krijg of ik Windows wil verwijderen. Ik durf echter Windows niet te verwijderen. Wat moet ik doen?"

Het is even schrikken als je de vraag krijgt om Windows te verwijderen als je de prullenbak wilt leegmaken. Zelfs als je hierin toestemt, dan zal Windows heus niet van je pc worden gehaald. Dat er toch deze melding komt, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat er in de prullenbak een beschadigd of corrupt bestand zit. Om dit te herstellen doe je het volgende:

1.Sluit alle programma"s af en ga naar de Verkenner. In het menu Extra kies je Mapopties, tabblad Weergave en zorg je ervoor dat de optie "weergeven van verborgen bestanden en mappen is aangevinkt.

2. Maak een rechtsklik op de c-schijf, kies de optie Eigenschappen.

3. Klik op het tabblad Extra.

4. Druk op de knop "Nu controleren".

5. Vink beide opties aan en klik op start.

Vervolgens herstart je je computer, en maak je de prullenbak leeg.

Bron:www.planet.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan