Prullenbak probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ Tazzie

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
hallo vrienden,

Ik heb een probleempje met m'n prullenbak op het bureaublad.

ik kan wel bestanden verwijderen,maar er blijft een map in de prullenbak staan en bij het legen van de prullenbak krijg ik de foutmelding

Kan Map "New Londen" niet verwijderen,kan het opgegeven bestand niet vinden,controleer of het pad of de bestandsnaam juist zijn

Dus m'n prullenbak blijft met het icoontje dus aangeven dat er iets in de prullenbak zit

iemand de oplossing?

groetjes

Kijk eens bij msconfig Opstarten of New London zich daar bevindt en zoek eens in het register. Verwijder het daar evt.
Probeer het anders in veilige modus.

dat gebeurt mij ook wel is. Een echte oplossing heb ik niet, maar na een paar keer opnieuw opstarten is dat weg. Je kunt ook proberen een bijv. een nieuwe map te maken en direct weer te verijderen --> prullebak leegmaken enz. Meestal gaat die melding dan ook weg.

helaas nog niet

Beste heren,

Het is nog niet gelukt,ook omdat ik niet waar die map ooit gestaan "heeft"

stond niets bij msconfig veldjes

sleutels van de pc houd ik me liever buiten dat is iets voor expers als jullie ,niet voor mij

Tis verder geen ramp maar vroeg me gewoon af hoe ik de "spookmap" weg zou kunnen krijgen want open je de prullenbak dan staat er helemaal niets (verborgen bestanden staat ook aangevinkt alszijnde laat deze zien)

we zien wel

Thanks ieder geval

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan