Prullenbak van bureaublad verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

L1nnie

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Hallo,

Ik heb iets heel raars gedaan, ik wilde mijn prullenbak die op het bureaublad staat legen maar heb per ongeluk me prullenbak gewist :eek:. Weet iemand hoe ik deze weer terug kan krijgen op het bureaublad :o?

Rechtermuisklik op bureaublad -> aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> links boven in beeld staat er dan bureaubladpictogrammen wijzigen -> en dan prullenbak aanvinken.

Hoi,

Als het goed is rechtermuisknop op buroblad en dan staat daar aan persoonlijke voor keur aanpassen bij en daar kan je je prullenbak weer terugkrijgen.

Modag

Super bedankt, ik was al aan het zoeken gegaan bij programma's. Fijn dat u me zo snel kon helpen!

Graag gedaan.:) Je mag de status van de vraag op "Opgelost" zetten, rechts onder op de pagina.

prullenbak items onzichtbaar

Hallo beste forumers =)

Ik zit met een variant van dit probleempje. Heb al verschillende zaken ondernomen maar niemand kon mij helpen. Het zit zo:

Bestanden in mijn prullenbak (vista) worden niet weergegeven (en dat ligt niet aan mapopties/weergave). Maar ik ben zeker dat ze er nog in staan want als ik op "prullenbak leegmaken" druk dan zegt hij "wilt u zeker deze 50 bestanden verwijderen?"

Ik heb al eens de prullenbak herinstalleert, maar zonder resultaat. Wie kan er mij helpen?

Groetjes Shadowwolf

Hallo beste forumers =)

Ik zit met een variant van dit probleempje. Heb al verschillende zaken ondernomen maar niemand kon mij helpen. Het zit zo:

Bestanden in mijn prullenbak (vista) worden niet weergegeven (en dat ligt niet aan mapopties/weergave). Maar ik ben zeker dat ze er nog in staan want als ik op "prullenbak leegmaken" druk dan zegt hij "wilt u zeker deze 50 bestanden verwijderen?"

Ik heb al eens de prullenbak herinstalleert, maar zonder resultaat. Wie kan er mij helpen?

Groetjes Shadowwolf

WOW:D prullebak geherinstalleerd?:D:p ik zie het al voor me, gaat u akkoord met de voorwaarden XD zoniet dan kunt u geen bestanden verwijderen :p Ok ff serieus

als je prullebak opent, rechtermuisknop beeld en dan normale pictogrammen?

hehe =) tja de pc vroeg het niet letterlijk, maar eigenlijk best mogelijk hé =p

Nee heb ook al geprobeerd andere pictogrammen, lukt ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan