prullenbak verwijderd, hoe lrijg ik die terug

• Onderwerp starter Onderwerp starter sdr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sdr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2001
Ik heb de prullenbak verwijderd van mijn buroblad bij de laatste versie van windows vista [geregistreerde versie] maar hoe krijg ik die nu terug, ik zoek me rot maar kan niets vinden.
In het register staat gewoon de sleutel nog.

Bedankt.

Edit:
Probleem zelf al gevonden.

Laatst bewerkt:
Nee ik weet het nog steeds niet, maar ik wil het ook niet meer weten want vlak daarna stond het buroblad ineens op zijn kop.
heb het hele spul dus maar geformateerd en XP er weer opgezet.
Vista is op dit moment voor mij helemaal niets, op dit moment is het verschil met wat ik gewend ben te doen met xp te groot.

Ben nog even aan het zoeken geweest en heb nu een snelkoppeling naar de prullebak gemaakt. Wij hebben hier 2 computers staan en inmiddels allebei voorzien van Vista, maar ik moet zeggen dat ik op mijn computer meer met vista kan dan mijn vriend op zijn computer. Heb eigenlijk een beetje het idee dat het wel wat uitmaakt wat je in computer aan cappaciteiten hebt. Maar Vista blijft wennen, dat is een ding wat zeker is.

Ik ga het later nog eens installeren maar dan wel op een oude schijf want ik voorzie gewoon problemen.
Succes verder.

prullebakkie terug zetten

het is vrij simpel om die terug te zetten na hem te hebben verwijderd (wat vrij snel gebeurd als je xp gewend bent):D
rechts klik op je bureaublad
dan klik je op aan persoonlijke voorkeur instellen
dan links bovenin op bureablad pictogrammen wijzigen klikken
daar is je bureaublad iconen schermpje:thumb:

mischien een leuke toegift klik eens op ctrl op je toetsenbord (vasthouden) en dan scrollenmet je muis

ok dan dit was mijn eerste hier groet van ducrider

het is vrij simpel om die terug te zetten na hem te hebben verwijderd (wat vrij snel gebeurd als je xp gewend bent):D
rechts klik op je bureaublad
dan klik je op aan persoonlijke voorkeur instellen
dan links bovenin op bureablad pictogrammen wijzigen klikken
daar is je bureaublad iconen schermpje:thumb:

mischien een leuke toegift klik eens op ctrl op je toetsenbord (vasthouden) en dan scrollenmet je muis

ok dan dit was mijn eerste hier groet van ducrider

Bedankt voor de tip.

Yessssssssssssss, prullebak is weer terug. Het is inderdaad heel simpel (als je het weet:D )

De toegift die je gaf is ook geinig, om zo op die manier de grote van je pictogrammen te kunnen wijzigen.

In iedergeval bedankt voor de oplossing

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan