Prullenbak verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmpie

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Hallo ik heb windows vista,
toen ik de prullenbak wou leeghalen klikte ik ergens per ongeluk op. Het gevolgd daarvan is dat de prullenbak van mijn bureaublad is verwijderd. Ik kan hem nergens meer vinden:confused:. Hoe krijg ik de prullenbak weer terug?
Alvast bedankt:thumb:

Heey,

Voor dat probleem is een simpele oplossing:
Klik met de rechtermuisknop op een lege plek op het bureaublad. Kies voor Eigenschappen.
Klik links in de balk op Buraubladpictogrammen instellen. Zet hier een vinkje voor Prullenbak en TADA!

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.

ik vraag me toch altijd af hoe zoveel mensen daarin slagen hun prullenbak icoontje te verwijderen :P

maar ja, even googelen en het is opgelost :D

ik vraag me toch altijd af hoe zoveel mensen daarin slagen hun prullenbak icoontje te verwijderen :P

Zelfs mij is het een keer gelukt :o

Gelukkig wist ik snel hoe het terug kwam.

Oef, deze oude topic heeft mij ook geholpen; Ik had juist net hetzelfde probleem. Ik weet, met dit berichtje heb ik waarschijnlijk een zeer oude topic "weer tot leven gebracht" maar dat kan mij niet schelen, ik MOEST gewoon eens zeggen ik alweer een zorg minder heb en dat helpmij.nl een van de beste sites ooit is. Ik weet niet waar ik nog maar zou gestaan hebben zonder.

Bedank voor uw attentie. =)

Whaaaaaaaaaa

Hallo mede gasten,

ja echte he!!:shocked: het gebeurde mij net ook.:shocked:
ik verwijderde gewoon mijn PB.:confused:
gelukkig was ik niet de enige en stond de oplossing
hier op het forum.:thumb:

Thanks:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Dat komt omdat ze in het rechter menu van de prullebak geheel onnodig het regeltje prullenbak verwijderen hebben neergezet..:evil:

En om het makkelijk te maken kun je het weer terugplaatsen dmv. een paar klikjes..

Ja das logisch :rolleyes::rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan