prullenbak weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaceboy

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2001
Berichten
440
prullenbak is compleet verdwenen van mijn systeem
zou m graag trug willen, vooral in mijn verkenner
heb al verschillende opties geprobeerd zoals aanpassingen in het register en systeemherstel
iemand nog een optie?
 
Misschien helpt dit:

quote
U kunt het icoon terugkrijgen door: ergens op een leeg gedeelte op uw Bureaublad met de rechtermuisknop te klikken, dan kiezen voor Nieuw, en in het nieuwe menu kiezen voor Snelkoppeling. Een wizard 'Snelkoppeling maken' komt tevoorschijn. Ga dan met behulp van de knop Bladeren naar de volgende map: c:\windows\ en zoek naar het bestand Recycle het icoontje ziet er uit als u oude prullenbak. Klik hierop en druk op de knop OK, druk op de knop Volgende, onder -Geef deze snelkoppeling een naam- tikt u Prullenbak en druk op Voltooien. Uw Prullenbak staat weer op uw Bureaublad.
unquote
 
bedankt maar beide oplossingen werken helaas niet
iemand nog een id?
 
Misschien gewoon te zoeken, met die ene optie bij start

zoeken > Bestanden en mappen > prullenbak
 
Lijkt mij op een leerzamer manier te kunnen:
Start -> Uitvoeren -> Desk.cpl
(of rechtsklik ergens op een leeg stuk van je bureaublad, en kies Eigenschappen).
Dan tabblad Bureaublad kiezen
Knop Bureaublad aanpassen
Aanvinken Prullenbak in de sectie Bureaubladpictogrammen
Ok drukken.

PS: Je kunt daar ook Mijn Documenten, Internet Explorer, Mijn Netwerklocaties activeren of deactiveren voor het Bureaublad.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Prullenbak weer terug

Hoi,
meldt op het forum even dat je probleem is opgelost, is ook voor anderen leerzaam die wellicht een soortgelijk probleem hebben.
Grt,
Jwl-2:thumb:
 
Zegt hij tog?


Het gaat erom dat de steller van de vraag de vraag op status Opgelost moet zetten, anders kunnen anderen niet zien dat het onderwerp met een bevredigend/werkend antwoord is afgesloten.

Dus: Kan de steller van de vraag even rechtsonder bij "Status van de vraag" klikken op: "Vraag is opgelost"??

Alvast bedankt,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan