prullenbak weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
886
Ik heb al via instellingen proberen te herstellen maar dat lukt me niet
enig idee hoe ik de prullenbak terug roep !
 
Hallo Frank. Probeer eens. Vinkje plaatsen en dat zou het moeten zijn.

prulleke.JPG
 
Laatst bewerkt:
Het zelfde probleem (nu mijn buurman), de prullenbak in de prullenbak en zoek nu, voorgestelde optie werkt niet. Systeemherstel ook niet.
 
Systeemherstel in veilige modus naar een datum toen hij er nog wel was is ook een optie.
 
Heb je ooit misschien de prullenbak een ander pictogram gegeven/toegewezen. Open je Persoonlijke instellingen door te klikken op de knop Start Afbeelding van de knop Start en vervolgens op Configuratiescherm. Typ persoonlijke instellingen in het zoekvak en klik vervolgens op Persoonlijke instellingen.

Klik in het linkerdeelvenster op Bureaubladpictogrammen wijzigen.

Klik in de lijst met bureaubladpictogrammen op Prullenbak (vol) of Prullenbak (leeg) en voer vervolgens een van de volgende handelingen uit:

Klik op Ander pictogram als u een ander pictogram wilt gebruiken. Selecteer een van de weergegeven pictogrammen en klik vervolgens op OK.

Klik op Standaardwaarden herstellen als je opnieuw het oorspronkelijke Prullenbak-pictogram wilt gebruiken.

Klik op OK.

Bij meerdere harde schijven, (heb je die bijvoorbeeld C, D, E) partities of een externe harde schijf die met je computer is verbonden, heeft elke locatie zijn eigen instellingen voor de Prullenbak. Selecteer bij het wijzigen van de instellingen in het dialoogvenster Eigenschappen voor Prullenbak onder Locatie van Prullenbak dan ook de locatie die je wilt wijzigen.

Even een prullenbakje kwijt zeg. :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan