prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Berichten
153
Ik zie vandaag dus dat mijn prullenbak bestanden bevatte>>> de snelkoppeling op het bureaublad ziet er dan als "vol" uit.
Als ik de prullenbak open krijg ik niets te zien het lijkt dan dus dat er geen bestanden instaan , kies ik dan vervolgens voor "prullenbak leegmaken" dan staat er : " weet U zeker dat U WINDOWS wilt verwijderen ??", dit is toch niet normaal? Heb ik soms een virus op de computer?Ik heb Norton erop staan, wat kan ik nu doen?
Ik hoop dat iemand dit weet, enne: bedankt alvast!!

groetjus Anjatjuh.
 
Ik heb een soortgelijk probleem. M'n bureaublad staat op m'n taakbalk, dus ik kan zien wat er in de Prullenbak zit zonder die te openen. Er zaten mappen in met gebruikersinstellingen (Cookies, Favorieten...) en die heb ik nooit verwijderd. Wanneer ik dan de Prullenbak open om de mappen terug te zetten, is de Prullenbak leeg. :mad: De mappen werden niet teruggezet en zijn permanent verwijderd. Zomaar...
 
Heb ik ook wel eens gehad, weet alleen niet meer wat het nou was, weet nog wel dat ik bij de vraag " weet U zeker dat U WINDOWS wilt verwijderen" gewoon ja klikte (zonder nadelige gevolgen).
 
ik kan dus ook niet kiezen voor "alle items terugzetten",
vreemd toch??
 
Nou ik heb dus de prullenbak toch maar geleegd, was anders wel een keer gebeurd als er andere stukjes in de prullenbak waren belandt.... ga toch niet iedere keer alles apart selecteren zodat de "WINDOWS" zou blijven staan in de prullenbak....resultaat????

Noppes...niks aan de hand dus pfffffffffff :8-0: :D
gelukkig maar !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan