Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de nieuwe met netwerkaansluiting ... waar vind ik de nodige cd ?Geplaatst door rve123
Je hebt een Netwerk Adapter nodig. Deze zijn te koop bij speelgoedwinkels en bij winkels waar ze computerspellen verkopen.
Hierbij zit een CD-rom voor in de PS2. Er zit ook een beschrijving bij.
Met die CD-rom, maak je een online account aan en dan kan je online gaan spelen.
Je hebt trouwens ook een internetkabel nodig, om de Netwerk Adapter aan te sluiten op het internet.
De Netwerk Adapter zelf klik je achterop de PS2 (klepje weghalen en daarna vastzetten). Bij de dunne PS2 zit er al een Netwerk Adapter ingebouwd.
Dus om welke PS2 gaat het (de oude zonder ingebouwde Netwerk Adapter of de nieuwe met ingebouwde Netwerk Adapter)??
ok, thx .Geplaatst door rve123
Die krijg je thuisgestuurd wanneer je hier registreerd: http://www.ps2registration.com/
dat is geen probleem ... de router etc moet nog klaar gemaakt worden ... dat zal wat anders zijn.Geplaatst door rve123
Graag gedaan.
Ik weet niet meer precies hoe lang het duurt, maar ik geloof wel een aantal weken (stuk of 3, 4).
Als het goed is zit er aan de achterkant van je playstation een plaats om dat stekkertje erin te doen. Misschien zit deze achter een klepje, maar dit weet ik niet zeker.de jean zei:alle nodige materiaal is besteld ... ik heb een topcom adsl modem - router met wifi, 4 poorten :
10 / 100
auto mdi
mdi x
switch
in 10/100 zit de kabel naar men pc, waar moet de netwerkkabel naar de ps2 geplaatst worden ???
dat is geen probleem, daar is maar 1 poort om de netwerkkabel te steken ... de vraag is : waar moet ik de kabel in de router inpluggen ?rve123 zei:Als het goed is zit er aan de achterkant van je playstation een plaats om dat stekkertje erin te doen. Misschien zit deze achter een klepje, maar dit weet ik niet zeker.
rve123 zei:Gewoon in één van die ingangen. Net zo één als waar je computer in zit.
Dus gewoon een lan-poort.
die mdi-dingen zijn functie's die ondersteunt kunnen worden door een router. Een switch heeft weinig met een router te maken.de jean zei:auto mdi
mdi x
switch
welk van deze 3 speelt geen rol ?
een MODEM-router van topcom, de webracer 1104 ... en de namen die ik vermeldde zijn namen die boven de poorten achteraan vermeld staan ...rve123 zei:die mdi-dingen zijn functie's die ondersteunt kunnen worden door een router. Een switch heeft weinig met een router te maken.
Je hebt nu waarschijnlijk een router staan. Aan de achterkant daarvan zitten meerdere poorten (plaatsen om een stekkers in te doen) en een plaats om de stroom op aan te sluiten.
Op de achterkant van de router zitten 1 inkomende poort (deze komt vanaf de modem) en meerdere uitgaande poorten (deze gaan naar de computers/andere dingen die op internet zijn aangesloten).
Het snoer naar de playstation moet dus in een uitgaande poort van de router komen.
Als het nu nog niet duidelijk is, kan je dan even vertellen welke router je hebt??
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.