PS 3 op LG W2241S

Status
Niet open voor verdere reacties.

volvogangster

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Hallo,

Ik wil een ps 3 aansluiten op een LG monitor(W2241S).
Nu wilde ik vragen of dit mogelijk is?
Ik weet wel dat hij wel HDCP ondersteuning heeft, en een VGA aansluiting, ik dacht geen DVI.

Graag hoor ik iets...

Nee, geluid zal je niet krijgen door een VGA of DVI verbinding, alleen maar beeld. Ik dacht dat het alleen maar ging om het aansluiten van een beeldscherm.

ok,maar

Ja, maar hoe krijg ik dan geluid van de ps3? is dat niet mogelijk? (ik heb namelijk nog geen ps3)

Geluid zou je via een versterker kunnen aansluiten.

Ok, bedankt, dus ik kan op mijn LG W2241S een PS 3 aansluiten en op mijn 5.1 setje van logitech het geluid van de PS 3 ontvangen?

Heeft de PS3 niet gewoon een standaard audio plug ingang om speaker boxjes op aan te sluiten?

Ja heb je gelijk in, die audio is niet zo'n probleem, maar het beeld nog wel, ik belde zonet de mediamarkt, en zij vonden het raar dat mijn monitor wel HDCP ondersteuning heeft, en geen DVI aansluiting, nu had jij het net over een adapter, ik legde die vraag ook voor aan een medewerker, die zei dat dat een compleet ander signaal zou geven, en dat het dan niet zou werken, toch lees ik op forums dat veel mensen het zeggen dat het wel kan, maar ja, ik weet het nou ook niet meer... nog een idee? of weet je zeker dat de adapter wel werkt?

Laatst bewerkt:
De PS3 heeft een optical aansluiting voor geluid of tulip via de standaard kabel.

Ja heb je gelijk in, die audio is niet zo'n probleem, maar het beeld nog wel, ik belde zonet de mediamarkt, en zij vonden het raar dat mijn monitor wel HDCP ondersteuning heeft, en geen DVI aansluiting, nu had jij het net over een adapter, ik legde die vraag ook voor aan een medewerker, die zei dat dat een compleet ander signaal zou geven, en dat het dan niet zou werken, toch lees ik op forums dat veel mensen het zeggen dat het wel kan, maar ja, ik weet het nou ook niet meer... nog een idee? of weet je zeker dat de adapter wel werkt?

Dat klopt, van die HDCP. Ik heb al meerdere mensen horen klagen over slecht, of helemaal geen, beeld met een HDCP-aansluiting. Als ze dan niet de HDCP, maar de DVI of VGA gebruiken, met natuurlijk een DCI of VGA kabel, dan is er geen probleem.

Dat klopt, van die HDCP. Ik heb al meerdere mensen horen klagen over slecht, of helemaal geen, beeld met een HDCP-aansluiting. Als ze dan niet de HDCP, maar de DVI of VGA gebruiken, met natuurlijk een DCI of VGA kabel, dan is er geen probleem.

Oke, maar in dit geval heb ik met een vrij goede monitor alleen een VGA aansluiting. Ik heb zonet ff weer de mediamarkt gebeld en ik kreeg nu iemand die zei dat het misschien wel met een adapter kon inderdaad, waar ik nu heel benieuwd naar ben is, gaat het ook daadwerkelijk werken met zo'n vga-dvi adapter? krijg ik ook daadwerkelijk beeld?

Op een gewone PC werkt het perfect, een VGA monitor via een VGA-DVI adapter aansluiten op een DVI-slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan