PS# en netwerkverbinding met PC met Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Heb een PS3 die in het verleden weinig last had van netwerkproblemen. Kon gewoon internetten e.d. Heb in de loop van de tijd mijn LAN-verbinding en mijn draadloze verbinding veranderd en krijg nu op mijn PS3 mijn oude SSID te zien. Heb begrepen dat je dat via de PS3 niet kan veranderen. Heb van alles geprobeerd. Kan ook mijn draadloze netwerk niet verwijderen en hem opnieuw installeren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken.
Via Configuratiescherm>>netwerkcentrum>>adapterinstellingen wijzigen>>eigenschappen van LAN-verbinding>>internet Protocol versie 4>>wederom LAN-verbinding (IP4-verbindingsmogelijkheden heeft blijkbaar een goede verbinding en geen verkeerde instellingen kunnen vinden. De juiste vinkjes zijn gezet. Zie niet waar het probleem zit. Kan toch ook mijn ethernetkabelverbinding op mijn PS3 gebruiken? Mijn draadloze verbinding geeft helemaal geen verbinding, vandaar als alternatief mijn kabelverbinding.

Met dank voor een eventuele reactie, Marc

Beste,

een soort gelijk probleem heb ik ook gehad met mijn printer.

wat bij mij hielp is de router weer naar fabriekswaarden istellen [zo heeft hij zijn oude SSID weer en oude wachtwoord,] dan zou het moeten helpen.

Bedankt voor je reactie, leutjebreedbek. Sorry, dat ik wat later reageer. Heb je IP-adres gebruikt maar daar krijg ik geen Netgear (mijn router) pagina op. Vroeger gebruikte ik de URL: http://10.0.0.1/cgi-bin/index_tmp.html, maar daar heb ik ook geen succes mee. Heb de router al gereset dus heb daar geen wacht en gebruikersnaam meer, behalve dan: admin en password, dus het zou geen toegangsblokkade moeten geven. Enfin, probeer verder wat uit.

Marc

Hallo,

Klopt je moet je standaardgateway ook hebben

Dat doe je door op start te klikken. In de zoekbalk in te typen: cmd . Dan krijg je een zwarte venster . Daar typ je in: ipconfig /all. Dan druk je op enter en dan zie je m wel staan. Die vul je in de browser in (waar je anders www.YouTube.com intypt) en dan moet je even zoeken ik weet niet welke router je hebt.

Hoi,

Heb mijn IP4-adres ingetypt; ook met http e.d., maar krijg geen toegang met Netgear. Hoe kan dit nou. Overigens wel een handige tip eerder!

Marc

Hallo,

even dat we elkaar gebruiken:

je ziet de router wel maar krijgt geen toegan [verkeerd wachtwoord of dergelijk]
of je ziet de router helemaal niet dat hij een onjuiste pagina aangeeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan