PS sluit steeds voortijdig af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
onverwachte afsluiting

Opnieuw onverwachte afsluiting tgv System Mechanics, foutmelding:
0xooooooF4 (0xooooooo3,0x874CBD90, 0x874CBEDC,0x81E7C430)

(of het 0, O of 0 is, is mij niet duidelijk..)

Ik heb de melding in het logboek gevonden, zij bijlage.
Verder wacht ik met spanning af of er misschien een remedie is tegen dit euvel zonder dat ik System Mechanics volledig moet verwijderen?!

Dank alvast voor je interventie.
francy

Bijlagen

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 34
Hoi,

Heb je zoiets: http://www.busybear.com/ op je PC staan ?

Zo ja,dan verwijderen.

Nogmaals: je foutmelding wordt NIET herkend door Microsoft, dus is de oorzaak niet Windows.

Zo nee ben ik bang dat je System Mechanics eraf moet gooien !

Trouwens: is het een betaalde versie; niet gedownload ?

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
onverwachte afsluiting

Beste Harry,
Ik heb inderdaad een website met de vermelding: www.borduurmiep.nl en een emailadres met busybear1@gmail.com, maar dat hoeft toch zeker niet eraf?? of wel??
Mijn System Mechanics7 is een legale versie mét licentie!
of is het mogelijk een vermelding in een kladblok waarin ik scripts maak voor aangepast briefpapier of zo..?
Tja, ik ben maar een leek, dus wie weet...
Wat zijn we een speurneuzen he? fijn dat je zo meedoet met mij, je verdient een taart!
francy

Hoi !

Tja, ik heb geen hoge pet op van System Mechanics, maar goed: daar heb je weinig aan.

Ik zou toch echt beginnen met die borduurmiep eraf te gooien.

Daarna cleanen met CCleaner: http://www.ccleaner.com/download en kijken hoe het dan gaat.

Krijg je nog steeds die BSOD's moet je toch ernstig overwegen om afscheid te nemen van System Mechanics.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Opeens valt mij in dat je System Mechanics niet samenwerkt met AVG !

Waarom meerdere programma's met dezelfde functie geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.

onverwachte afsluiting

hhh??
Maar eh Harry... ik had beide systemen al maanden samen draaien...zonder problemen..
Verder gebruik ik System Mechanics om mijn pc netjes schoon en zuiver te houden en AVG als anti-virus programma, SysMech verwijdert toch geen virussen??
tja, nou weet ik het even niet meer... het blijft zoeken...
:rolleyes: jij nog wel?
francy

hhh??
Maar eh Harry... ik had beide systemen al maanden samen draaien...zonder problemen..
Verder gebruik ik System Mechanics om mijn pc netjes schoon en zuiver te houden en AVG als anti-virus programma, SysMech verwijdert toch geen virussen??
tja, nou weet ik het even niet meer... het blijft zoeken...
:rolleyes: jij nog wel?
francy

probeer het dan gewoon eens een tijdje zonder die sysmech,verwijder deze eens helemaal met revo unistaller(geavanceerde modus)

heb je dan nog bluescreens, dan zal het waarschijnlijk niet aan sysmech liggen maar er zijn toch wel al grote vermoedens van wel zo te zien...

en ps: sysmech verwijdert dan misschien al geen virussen en dergelijke maar er kunnen echter wel conflicterende processen zijn hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan