PS1 zelf ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrinahorst

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Hallo

De moderator heeft mijn onderwerp gesloten die ik geplaats had. (zie onder)

En dat vind ik bijzonder flauw.
Ik heb helemaal niet de intentie om gekopieerde spellen te kopen. Bovendien probeer nog maar eens orginele spellen te kopen voor een PS1. Dat gaat dus echt niet.
Nee deze vrienden hadden hun eigen spellen gekopieerd ivm beschadiging aan de originelen. (Die dus inderdaad zo beschadigd zijn geworden dat ze het niet meer doen).

Dus ik stel nogmaals dezelfde vraag.

Ik kan me voorstellen als het om een van de nieuwste playstations gaat of nintendo of weet ik veel dat je met deze vraag problemen hebt. Maar het gaat hier om een playstation uit de prehistorie.

Kom op zeg. Doe niet zo flauw.

Alvast bedankt

SH

En anders mail me maar prive op mariehoven@hotmail.com

Oorspronkelijke bericht:

Hallo

Ik heb voor de kinderen laatst een PS1 gekocht. Nog helemaal nieuw.
Vrienden van ons hadden nog spelletjes voor de PS1. Een aantal hiervan zijn gekopieerd en doen het (nu) niet.

Het schijnt dat je de PS1 kunt ombouwen zodat gekopieerde spellen wel te lezen zijn.

Kun je dit zelf doen ? of weet iemand een adres in de buurt van Almelo waar dat kan ?

Bedankt

SH

Hallo

De moderator heeft mijn onderwerp gesloten die ik geplaats had. (zie onder)

Ik heb helemaal niet de intentie om gekopieerde spellen te kopen. Bovendien probeer nog maar eens orginele spellen te kopen voor een PS1. Dat gaat dus echt niet.

PS1 spellen zijn nog zeker wel te koop. Ikzelf woon in Groningen en daar zijn sowieso twee winkels waar nog nieuwe en tweedehands ps1 spellen te koop zijn. Ook worden ze nog regelmatig aangeboden op Marktplaats en ebay.

Welkom op Helpmij.:)
Zo flauw is het niet. Het ombouwen van een console is bij de wet verboden. Daarom werkt Helpmij daar niet aan mee om je daarin wegwijs te maken. Om deze reden sluit ik ook deze topic.

Ben je het hier niet mee eens, dan kun je mij bereiken via crashAThelpmij.nl Of je kunt de klachtencommissie mailen. KlachtenAThelpmij.nl
(AT vervangen voor @ )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan