PS2 controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

margon

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
45
Beste Helpmij,
Ik heb een PS2 controller die blijft regelmatig hangen en dan loopt een karakter in het spel alle kanten op of er worden allerlei funkties geaktiveerd die ik niet ingetoetst heb. Ik heb de controller al opengeschroefd om te kijken of er ergens vuil zit maar ik weet niet waar ik het zoeken moet. Ik wilde eerst proberen of ik het zelf kan verhelpen voordat ik een nieuwe koop (ben wel een beetje techisch).
Heeft iemand hier ervaring mee of kan ik toch beter een nieuwe aanschaffen?
Groetjes Margon
 
Blijft er toch iets plakken,kwestie van heel goed reinigen.
 
Controller open maken, alle knoppen eruit halen en reinigen met een wattestaafje met apothekers alcohol of spiritus. Ik doe het zelf met apothekers alcohol, dat ruikt wat minder sterk. Ook de plekken reinigen waar de knoppen inzitten. Even laten drogen en weerin elkaar zetten. Ik gebruik nu een jaar of vijf dezelfde controller en met van tijd tot tijd schoonmaken, doet ie het nog perfect.
 
Heb alles uit elkaar gehaald, schoongemaakt, probleem blijft... Het is ook niet 1 knop die blijft hangen maar het zijn er meer.... Hebben jullie nog suggesties?
 
Ik heb dit probleem ook met de R2 knop. Toevallig had ik nog een tweede controller voor multiplayer spellen. Ik gebruik nu sinds toen die. Volgens mij is de enige oplossing een andere kopen. Of even vragen bij een computerwinkel.
 
In ieder geval bedankt voor de reakties. Ik ga een nieuwe kopen.
Groetjes Margon
 
Ook alle rubbertjes achter de knoppen schoon gemaakt? + de contactjes?
 
Bij mij valt dat lichtje van mijne controller altijd uit en als ik men controller gebruik gaat dat terug aan:D
Echt iet raar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan