ps2 copie games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boontesim

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
14
Hallo,

Ik heb laatst SwapMagic 3plus cd's aangeschaft, maar ik heb vaak last als ik dan een copie wil spelen dan hapert het beeld of het geluid

Weet iemand het probleem

Sander
 
Hallo,

Ik heb laatst SwapMagic 3plus cd's aangeschaft, maar ik heb vaak last als ik dan een copie wil spelen dan hapert het beeld of het geluid

Weet iemand het probleem

Sander

Het betreffende spel moet aangepast zijn voor Swapmagic.
Meestal in de post vermeld.
 
gebruik je cdtjes of dvds?

en als je dvds gebruikt zijn ze dan + of -

mijn ps2 slikt alleen maar -dvd als ik een +gebruik gaat ie haperen
 
zijn de spellen op 4 speed gebrand?
als ik bij mij sneller brand gaan ze ook haperen

mvg
 
misshien...

ik heb ook wat probleempjes met swap magic maar niet met haperen, ik heb namelijk zo'n speciale scart kabel... op de site stond dat je dan betere kwaliteit kreeg of zoiets:rolleyes:
 
ik heb ook wat probleempjes met swap magic maar niet met haperen, ik heb namelijk zo'n speciale scart kabel... op de site stond dat je dan betere kwaliteit kreeg of zoiets:rolleyes:

Van zo een speciale scart gaat je dvd niet minder van haperen hoor ;)
 
Ps 2 copy games

Hallo ik heb onlangs swap magic gekocht en valkyrie profile 2 (ntsc game) dit werkt perfect. heb onlangs een gekopieerd spel gekregen van een kameraad dit hoort nu nook te werken maar weet niet goed hoe het gaat. kan iemand me even uitleggen wat ik juist moet doen?? bedankt
 
Copy games

bedankt voor de snelle reactie maar daar staathet niet zoals ik het heb. ik heb de 3.
8 met coder en krijg een ander beeld moet dan kiezen tussen normal special en ... en dan pal default of ntsc ... groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan