Ps2 games branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldm1979

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2006
Berichten
17
Hoi allemaal,

nu ben ik bezig met ps2 games te branden op dvd

ik ben in het bezit van een swampmagic versie 3.8 met slidecard
maar nu is het zo als ik een spel brand dat het op een dvd+
heel moeilijk doet laden, werkt wel maar laad heel lang.,

heb iemand dit probleem ook,. of zijn er anderen dvd's die vee; beter werken
of moet het juist op - of + gebrand worden
misschien princo's zijn die nog beter hier voor

greets ronald,
 
Met chip (overigens niet legaal) zou de DVD+R geen probleem moeten zijn voor de PS2
 
Wim1960 zei:
Met chip (overigens niet legaal) zou de DVD+R geen probleem moeten zijn voor de PS2

Hoi,

het is allemaal opgelost. werk nu met dvd's - en cd's - en dit werkt 100%
probleem opgelost

greets
 
Bepaalde manieren van chippen is nu WEL legaal. Het was eerst illegaal omdat men een gehackte bios van de betreffende console gebruikte. Tegenwoordig heb je bijvoorbeeld bij de Xbox een chip met een bios gebaseerd op Linux (X-changer). Compleet legaal en maakt geen inbreuk op de kopieerbeveiliging (tenzij je er toch voor kiest een illegale bios erop te zetten, maar dat is een ander verhaal).
Daarom vind ik het nog steeds vreemd dat verhalen over ombouwen hier op helpmij taboe zijn.

Enne... mocht je er nog voor kiezen om DVD+R te gebruiken (meestal goedkoper) dan kan je ook kijken of je DVD brander bitsetting ondersteund. Dan brand je dvd brander de disc als DVD-R terwijl het een disc is van DVD+R als het ware. Heb ik zelf goede ervaringen mee.
De meeste branders ondersteunen dit (Decrypter, NEC, Plextor, BenQ, LG, LITE-ON, Nu Tech/QSI, Ricoh)... Deze site kan je wel verder op weg helpen ;): http://www.k-probe.com/bitsetting-booktype-faq.php
 
Laatst bewerkt:
Ps2 Gebrand en dan

Heb nu wat spelen gebrand alleen. Swapmagic en swapfix noem maar op spellen doen het niet naar behoren. Duurd erg lang voor dat hij het in de Ps2 doet en dan gaat alles langzaam.

Kan iemand mij vertellen hoe ik spelen kan branden en dat hij het goed draait op een ps2 oudmodel.

Ik brand de dvd op - R laage snelheid

Gr

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan