ps2 leest geen cd's meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuB

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2004
Berichten
19
mijn ps2 leest al een tijdje geen cd's meer ik heb hem eens laten controlleren door een vriend die zegt dat mijn lezer kapot is maar hij zij dat er een manier om een lezer uit een disc-man erop aan te kunnen sluiten ging. Maar hij weet niet hoe hij te werk moet gaan weet er iemand hier meer over ?
 
Als je het niet voor elkaar krijgt, kan je hem altijd nog naar de GSM-dokter brengen.
Deze repareren de PS2 of ruilen hem in, als de reparartie te duur wordt.
 
ik ook iemand gevonden met dezelfde vraag zoals mijklik hier om het te zien
wanneer ik het leest versta ik het niet goed heeft daarover iemand een handleiding met foto's ?



alvast bedankt
 
Hallo

Veel voorkomende fouten zijn :

Vervuilde leesoptiek , maar manueel eenvoudig en snel te reinigen .

Een defekte laserdiode , het overbruggen van de veiligheid "c.d. lade gesloten " , geeft ogenblikkelijk een visueel uitsluitsel.

Het toestel is gevallen , waardoor de leesoptiek en de laser niet meer korrekt zijn uitgelijnd , waardoor er uiteraard niets meer wordt gelezen.

De ganse leesoptiek zit mechanisch vast , waardoor track 0 niet meer kan worden uitgelezen .

Alle bovengaande zaken zijn eenvoudig te controleren door iemand die een ietsje ervaring bezit ...

Bij mijn weten is de freq. v/d laserdiode tusen een conventionele discman en die van een d.v.d. laserdiode te groot , waardoor je een dergelijke "m.c. gyver" modificatie mag vergeten.

Peter
 
ps2

kan ik er dan een ander toestel op aansluiten uit een radio of van een computer ?
 
Als je zelf het antwoord op deze vraag niet weet, zou ik er ook niet vanuit gaan dat het je gaat lukken om zulke aanpassingen te maken aan je ps2. Verder dan schoonmaken volgens de handleiding van bovenstaande link zou ik niet gaan.

Poekie
 
ps2

ik heb een vriend die het wel kand doen ik heb gewoon een handleiding nodig voor hem hij heeft hem al uitgekuist de lezer is kapot
 
kan je een cd-rom uit een computer aansluiten op je pc pf uit een radio ?






alvast bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan