marcel1972
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2005
wie kan mij vertellen wat de voor en nadelen zijn van het ombouwen van mijn ps2. is het aan te raden of niet dat ik het doe ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Rimsic
Voordelen:
- goedkopere games
Nadelen:
- garantie weg, als je die nog hebt
- het moet goed gebeuren
- illegaal
ach ja, 't is wat je zelf wil
Wat een onzin zeg... er wordt toch niks gevraagd over hoe en wat.Over het kopieeren van games praten we niet op Helpmij.nl
Het is in de meeste gevallen inderdaad niet echt goedkoop.(kan het zelf goedkoper laten doen.Geplaatst door Pretender
Het is best prijzig om een ps2 te laten ombouwen, wil je het goed laten gebeuren (rond de 80-90 euro heb ik gezien) maar verschilt natuurlijk
Geplaatst door Pretender
Wat een onzin zeg... er wordt toch niks gevraagd over hoe en wat.
Het is best prijzig om een ps2 te laten ombouwen, wil je het goed laten gebeuren (rond de 80-90 euro heb ik gezien) maar verschilt natuurlijk
Geplaatst door Ernie en Bert
Vraag eerst ff goed rond, of zoek internet af.
Want in heb een x-box die ik ook wil ombouwen maar heb gehoord dat je bepaalde types (de eerst x-boxen, voor een bepaalde datum) niet kunt ombouwen.
Als je dat wel doet branden ze door of zo iets maar ze gaan in ieder geval wel kapot.
ik heb het gewoon laten doen, voor 90 euro, met 1 jaar garantie. Is idd een uitschakelbare chip, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.