ps2 poort stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

flemish

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2005
hallo sinds vandaag is mijn ps2 stuk ik heb mijn muis uitgetrokken en terug ingestoken tijdens dat de computer op stond

heeft hier iemand een verklaring voor waarom dat je met usb dit probleem niet hebt en bij ps2 wel
ik vroeg mij dit af.

vriendelijke groetjes M goris
alvast bedankt voor uw reactie

Ik heb de muis/ of het toetsenbord vaak onder spanning gewisseld maar nooit porblemen ondervonden.

Je zou eens bij apparaatbeheer moeten kijken. (afhankelijk van het soort windows) zit achter rechtsklik van 'deze computer'. Als daar de PS/2 aansluiting aanwezig is zou je die eens moeten verwijderen. Het systeem vindt de aansluiting bij de volgende opstartbeurt en zoekt dan tevens het bijbehorende stuurprogramma.

antwoord

neen heb ik allemaal na gekeken heb zelfs het poortje uitgemeten het is echt stuk.

heb vorig jaar tijdens mijn cursus altijd mijn pc moeten uitzetten voor de ps2 kabels aan te sluiten of te ontkoppelen maar heb mij daar geen vragen bij gesteld nu zou ik graag weten nu ik dit voor heb wat de oorzaak van is

toch bedankt voor uw reactie.

vriendelijke groetjes m goris

Ik kan mij zo voorstellen dat dat gebeurt omdat er een bepaalde spanning op staat.
Hetzelfde bij bijvoorbeeld je luidsprekers van je PC.
Wanneer je daar toevallig sluiting maakt is je geluidskaart naar de knoppen, dus volgens mij is hetzelfde bij jouw PS2 poortje gebeurt.
Nogmaals: ik weet het niet 100% zeker, maar kan het me voorstellen. Dat van je audio in en uitgangen is een feit.

Probeer eens andere muis of toetsenbord, miss is er iets met de aansluiting ofso!
Anders kan je natuurlik ook zo'n verbindingsstuk kopen: ps2 -> usb!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan