Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk het volgende:Geplaatst door Xenio
wat bedoel je met 2?
Bron:Warez:
*Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
*Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
*Naar warez mag je nooit vragen!
*Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
Niet helemaal, een Playstation(1 en 2) ombouwen is al niet legaal.Geplaatst door Xenio
ik heb hier al veel dingen gelezen over illigale dingen dus dit is onzin
Antwoord hebt je al gekregen, maar dan moet je wel de DVD versie gebruiken.Geplaatst door Xenio
Maar zou ik antwoord op men vraag kunnen krijgen van Hoe ik een ps2 spel kan kopieren?
Zie een paar berichten hierboven.Geplaatst door Xenio
...
Geplaatst door Xenio
je maakt het wel ingewikelt!!!
Geplaatst door Xenio
Maar ik heb hem al 100st keer gedownload HET lukt echt niet dus vraag ik kun jij mij de juiste clone cd url ofzo geven :-s
2 seconde zoeken met Google en je komt de orginele site tegen.Geplaatst door Xenio
Maar ik heb hem al 100st keer gedownload HET lukt echt niet dus vraag ik kun jij mij de juiste clone cd url ofzo geven :-s
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.