Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Wim1960
Het is absoluut niets persoonlijks, daarom heb ik de links ook verwijderd. Misschien is het wel goed om tussen de diverse Mod's af te stemmen wat wel en niet wordt toegestaan. Tips en ondersteuning van kopiëren van beveiligde CD's en DVD's worden regelmatig behandeld, bij consoles ligt het getolereerde weer net anders.
Of je een kopie van een audio-CD voor eigen gebruik maakt of een kopie van een spel (in dit geval voor een console) is juridisch niet werkelijk verschillend en is mits je het origineel in bezit hebt ook nog steeds toegestaan.
Geplaatst door game-master
Welke gast heeft mijn bericht veranderd.Want ik heb helemal niks met de telegraaf geplaatst.:evil: wie heeft dat gedaan.
Geplaatst door tazman
mede om problemen voor helpmij te voor komen heb ik het bericht van game-master maar aangepast.
Welke gast heeft mijn bericht veranderd.Want ik heb helemal niks met de telegraaf geplaatst.:evil: wie heeft dat gedaan.
Okee,voortaan effen een PRIVÉ BERICHT sturen als jeblieft.Dat ik ook op de hoogte ben.:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.