PS3 18+ spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

steef161

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2010
een goede dag iedereen,

ik heb een klein probleempje met het online gaan van 18+ spellen.
ik heb het spel resident evil 5 en wil graag via internet gaan co-oppen met een vriend, maar elke keer als ik in wil loggen om online te kunnen spelen wordt er vermeld dat ik geen toegang heb voor het spel met het playstation network. mijn geboortedatum van deze speler is nog geen 18+, zou dit eventueel het probleem kunnen zijn??? die vriend van me zei dat hij er toen met GTA IV geen last van had toen hij ook nog geen 18 was......
overig heb ik nog een ander account waar wel de geboortedatum 18+ is voor online, hierop doet het spel het wel gewoon via internet.

ik hoop snel wat te kunnen horen.

mvg,
stefan vrielink

Je geeft zelf het antwoord al. Op het andere account heb je een hogere leeftijd ingevult en daar werkt het wel.

18+ is nu eenmaal 18+ en daar verander je niets aan.

kan ik het evt niet met het hoofdaccount de parentscontrol uitzetten om een of andere manier???

bij mijn werken 18 + games gewoon allemaal terwijl mijn account op 15 staat.
Hebben je ouders niet iets van ouderlijk toe zich aan gezet.
Ik zou gewoon ff kijken of je dat er uit kan zetten.

Lijkt mij niet, er zit niet voor niets een leeftijd aan het spel verbonden. Maar je kan het proberen.

oke bedankt alvast voor de moeite......
maar dan is toch nog de vraag hoe die vriend wel 18+ spellen kon doen toen hij 17 was.....:confused:

ik zal eerst ff kijken of ik uberhaupt nog een ander 18+ spel heb........XD

Kijk eens bij de security settings (beveiliging instellingen) van je PS3. Daar kun je "parent control" voor Bluray, DVD en voor games instellen.

dat staat allemaal uit..... het gaat vooral om het playstation network account...:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan