PS3 defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperr

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hallo,

Ik ben net op kamers gegaan en heb mijn ps3 meegenomen natuurlijk :P, hij heeft een maandje bij mijn oom gestaan en daar wilde ik um ook ff gebruiken maar toen kreeg ik um niet meer aan de praat op een HD tv, daarvoor stond ie aangesloten op een gewone TV. Nu is het weer op diezelfde gewone TV waar die thuis eerst ook op stond aangesloten maar nu heb ik nog steeds geen beeld (zwart)
Ik weet van het resetten, thuis al vaak genoeg gedaan van eigen tv naar HD tv dat lukte gewoon elke keer.
Maar nu wil ik dus weer reset doen maar dan druk ik die knop dus aantal sec in en dan hoor je maar 1 piepje en als je dan langer wacht vliegt de ps3 opeens uit gaat niet rustig uit maar echt abrupt.

Is er nu iets kapot? Zo ja wat?
En hoe verder?

is trouwens een ps3 SLIM uit aug/sept 2009 dus de garantie is ook al verlopen,......:confused:

thanks alvast:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had ook zo'n zelfde probleem. Ik had een nieuwe HD TV en ik had mijn ps3 aangesloten aan mijn tv via een HDMI kabel. Ik kreeg een zwart beeld. Ik heb dit toen nog opgelost. Ik weet niet of je nog een rode,gele,en witte uiteinden voor de tv. Ik raad je aan om deze eerst aan te sluiten. ALs er beeld komt., dan ga je naar instellingen en dan ergens bij beeld. Laat de HDMI kabel erin en kies de HDMI kabel. Het beeld gaat zwart. wacht 30sec. Als er geen beeld komt dan is er 1. Iets mis met de HDMI kabel of de aansluiting op de tv. 2. Dan weet ik het probleem niet. Als je wel beeld krijgt dan kun je de rode,gele,en witte aansluitingen uit je tv halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan