Hallo,
Ik ben net op kamers gegaan en heb mijn ps3 meegenomen natuurlijk
, hij heeft een maandje bij mijn oom gestaan en daar wilde ik um ook ff gebruiken maar toen kreeg ik um niet meer aan de praat op een HD tv, daarvoor stond ie aangesloten op een gewone TV. Nu is het weer op diezelfde gewone TV waar die thuis eerst ook op stond aangesloten maar nu heb ik nog steeds geen beeld (zwart)
Ik weet van het resetten, thuis al vaak genoeg gedaan van eigen tv naar HD tv dat lukte gewoon elke keer.
Maar nu wil ik dus weer reset doen maar dan druk ik die knop dus aantal sec in en dan hoor je maar 1 piepje en als je dan langer wacht vliegt de ps3 opeens uit gaat niet rustig uit maar echt abrupt.
Is er nu iets kapot? Zo ja wat?
En hoe verder?
is trouwens een ps3 SLIM uit aug/sept 2009 dus de garantie is ook al verlopen,......
thanks alvast:thumb:
Ik ben net op kamers gegaan en heb mijn ps3 meegenomen natuurlijk

Ik weet van het resetten, thuis al vaak genoeg gedaan van eigen tv naar HD tv dat lukte gewoon elke keer.
Maar nu wil ik dus weer reset doen maar dan druk ik die knop dus aantal sec in en dan hoor je maar 1 piepje en als je dan langer wacht vliegt de ps3 opeens uit gaat niet rustig uit maar echt abrupt.
Is er nu iets kapot? Zo ja wat?
En hoe verder?
is trouwens een ps3 SLIM uit aug/sept 2009 dus de garantie is ook al verlopen,......

thanks alvast:thumb:
Laatst bewerkt door een moderator: