PS3 en deze headset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
1.895
Hallo beste mensen

Ik heb zojuist deze bluetooth headset gevonden. Ik wilde hem graag kopen om die te gebruiken voor mijn PS3. Iemand had al bij de reacties op dat product gevraagd maar daar is geen antwoord op. Heeft iemand deze headset en ook werkend op de PS3? En hoe laad je zo'n ding op? Batterij? Snoertje?

Nour
 
Wat betreft het laden, als het goed is zit er een klein usb kabeltje bij? Deze gebruik je dus om de headset op te laden. Wat het koppelen betreft aan de PS3 moet je even in de handleiding kijken. Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Hopelijk dat andere mee denkers hier die een PS3 hebben dat die het weten.

grtjs jjw
 
Dank je voor je reactie.

Ik heb deze speciaal voor de PS3 gevonden... maar eens kijken of ik die maar ga kopen.
link is hier
 
Ik heb thuis nog een bluetooth headset, ik zal hem eens opladen en proberen.
Als deze werkt mag je hem wat mij betreft voor een zacht prijsje hebben.

Ik weet niet waar je woont, ik iig in Amersfoort, het opsturen is denk ik ook niet zo'n probleem.

<edit>ik weet nu wel waar je woont, handig even kijken wat de woonplaats is</edit>
 
Nee dank je, ik koop toch liever een nieuwe headset. Toch bedankt voor het aanbod.:thumb:
 
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.
 
Ik weet niet of je Game Mania in de buurt hebt maar ik heb daar een bluetooth headset gekocht en die werkt prima, snel opgeladen met een usb-kabel in de ps3 en dan kun je 10 uur praten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan