PS3 Film Kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonko41

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
hallo

Ik heb een PS3 (320GB) en download films om mijn pc die ik dan via usb overzet naar mijn PS3. Nou komt het probleem, recent download ik ook films in HD maar je kunt maar 4 gb per bestand op een usb zetten (ofzo) anders zegt hij schijf is vol. Terwijl mijn usb 8gb is en dus de films er wel op passen. en splitsen heeft dus geen optie, want dan heb ik op de ps3 geen heel bestand (het is geen pc)

Dus mijn vraag...

Is het mogelijk HD films op je USB te zetten en die over te zetten op je PS3?
Zijn er nog andere mogelijkheden om films op je PS3 te zetten?

alvast bedankt

:)

komt om dat je usb is in fat 32 is geformateerd je kan wel meer dan 4gb op die usb stick zetten maar dan moet je hem zelf formateren in ntfs

let wel op formateren houd in alle data word gewist dus dat moet je eerst backupen

misschien heb je hier wat aan

Laatst bewerkt:
Ik raad aan om een mediaserver te maken. Dan kan je via je computer full HD videos streamen naar je PS3.

1. Start Windows Media® Player 11.
2. Selecteer [Media delen] in het menu [Mediabibliotheek].
3. Vink de optie [Mijn mediabestanden delen] aan.
4. Kies de apparaten waarmee u data wilt delen uit de lijst met apparaten onder het
selectievakje [Mijn mediabestanden delen] en selecteer vervolgens [Toestaan].
5.Selecteer [OK].
6. Op de ps3 gewoon zoeken naar mediaserver (onder video of foto, maakt niet uit.)

Groeten,

Jyppino:thumb:

komt om dat je usb is in fat 32 is geformateerd je kan wel meer dan 4gb op die usb stick zetten maar dan moet je hem zelf formateren in ntfs

let wel op formateren houd in alle data word gewist dus dat moet je eerst backupen

misschien heb je hier wat aan
Playstation 3 herkent zover ik weet geen NTFS ;)

zou best kunnen ik heb er geen dus dat weeet ik niet

maar goed die link is dan nog van toepassing

PS3 kan inderdaad niet met NTFS over ook niet met een externe hardeschijf. Zelf gebruik ik liever PS3mediaserver, dan de Windows mediaplayer om te streamen naar de PS3. Dit gaat prima met MKV, Blu-ray of andere formaten.

Topic verplaatst van Consoles --->>> Playstation / PSP.

Laatst bewerkt:
maar nu hebben we het over streamen toch?
en dan heb je toch niet de film (fysiek) op je HDD van je PS3
maar het probleem is dat mijn pc heel veel uitvalt en ik daarom niet kan streamen zolang de film duurt, daarom zet ik ze op een usb,
in ieder geval bedankt voor de reacties ;)

dus is er nog een andere optie dan???

Ik denk dat als je windows media player als media server gebruikt, dat je dat ook de film vanaf je computer kan kopieeren.

Met PS3mediaserver kun je ook de bestanden naar de PS3 kopiëren, maar blijf je nog steeds met het probleem van de grote bestanden.

tja, als ik wist waarom hij steeds uitvalt verhielp ik het wel;)
het scherm wordt blauw en er staat windows is afgesloten om verdere schade te voorkomen. maar als je reset kun je gewoon weer verder, dus ik snap niet waarom windows steeds zelf die beslissing maakt als hij het blijkbaar gewoon doet:confused:

als je dat nu eerst eens oplost maakt het al een heel stuk makelijker

Dat blauwe scherm is erg belangrijk, het geeft namelijk aan waarom je computer afsluit. Kijk HIER even om de error te achterhalen en zoek vervolgens op google de oplossing voor je probleem. Het staat er allemaal uitgelegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan